Gå til innhold

maserier vs. rier; når er det hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det egentlig maserier og når er det rier? Er klar over at rier skal gå opp i intensitet..Men utover det?

Har hatt sammentrekninger i ett siden 20.30-tia igår kveld.. Har ligget i senga og småduppa meg gjennom takene en stund, før jeg måtte på do.. Og etter det følte jeg de bare ble verre..

Men jeg har jo hverken sett noen slimpropp eller tegningsblødning:S

Er så usikker.. Går litt på at jeg har litt ting jeg vil gjøre denne dagen her, og må vite hvordan jeg skal tolke tegnene... usikker her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du langt unna føden? Kan høre med de om de kan sjekke deg.

Jeg trodde jeg hadde ekte rier med førstemann 10 dager på overtid, de var regelmessige og vonde. Da det var ca 3 min mellom kjørte vi opp på føden. Ble målt og undersøk, hadde null åpning så ble strippa. Viste seg at det ikke var nok effekt i riene. Hvis jeg blir usikker denne gangen også så kommer jeg til å be de undersøke meg og eventuelt reist hjem igjen. Lykke til.

Skrevet

Nei, bor ikke langt unna.. tipper det tar 15-20 min å kjøre dit.. Ser an dagen, skal til JM imorgen, og da skal hun tøye meg uansett.. Så om jeg klarer å drøye det til da..(liker ikke å være på sykehuset,så prøver å unngå det..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...