iselin23 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Vi skal ha bryllupsfest 19.juni og skal ha grillfest i et naust. Vi tenker å ha noen til å hjelpe oss med å grille kjøttet, så blir det en slags buffe med salater og div. bryllupskaka blir en cellofanpose med div småkaker jeg kan lage på forhånd. vi pynter naustet med litt rislamper, enkle blomster og papptallerkener og plastglass. helt casual, med andre ord. vi er ca 70 stk. men når jeg leser gjennom div debatter her, virker det som hele stemninga avgjøres av god musikk... hjelp! vi er i et naust uten strøm og med ikke så altfor god plass... trenger jeg virkelig levende musikk for å få god stemning eller vil folk synes det er kjipt uten danseplass og musikk? vi skal ha litt taler og crocket-turnering og litt lignende aktiviteter for at det ikke bare skal være mat. hva syns dere!?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Jeg vet ikke helt hva gjestene dine forventer i en bryllupsfest. Egentlig er det jo opp til dere hvordan dere skal feire. Men en fest uten musikk høres stusselig ut spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Skal dere servere alkohol? Ville hatt musikk om det så bare var en skikkelig cdspiller m batterier... kjekt m mulighet for litt musikk på kvelen. Ellers kommer det helt an på hva gjestene forventer seg og hvordan folk de er,men jeg synes det hørtes kjekt ut, tror nok jeg skulle kost meg som gjest:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå