Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 er ufør og har mye å tenke på i tillegg. får ikke sove enda.......jobbsøknad som venter på svar, lekehytte jeg må prøve å gjøre ferdig til jenta mi, mercedesen som er på veksted, og masse masse mer å tenke på....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Sykmeldt, gravid med nr. 1. Hadde jeg skullet på jobb, hadde jeg vært i seng for lenge siden :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 A menneske, så jeg sover vanligvis nå. Jeg er 18 pluss 3 og har myk livmor tapp, så etter å ha vært sykemeldt i 14 dager 100% så har jeg blitt det på nytt idag. Frustrerende har en stilling med ansvar, og eierene i selskapet er ikke særlig happy nå. Enkelt skal det ikke være..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Skal på jobb men det er helt umulig å sovne. La meg egentlig kl. 23 men stod opp igjen etter 1,5 timer... Holder på å bli helt sprø..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Tenker på typen som er langt borte fra meg, savner ham veldig... Klarer ikke å sove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå