vimsa .-) på overtid Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 nå er slutten på svangerskapet godt igang, i likhet med mine to forrige svangerskap, begynner søvnproblemene nå, rundt uke 33- og det er så kjedelig... klør og må tisse, finner ingen stillinger å slappe av i, verker i bekkenet, sureoppstøt, klør inni hele meg, og utapå hele meg. ligger nærmest og kaster meg rundt i senga (nesten da, blir liksom ikke helt grasiøst når magen er diger og bekkenet låser seg.. he he) er det noen fler? som kjenner seg igjen? "syte syte... he he, skal egentlig ikke klage altså, for dette er jo endel av pakka liksom, men akkurat nå er jeg ganske lei.
Augustbaby :)! Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Velkommen i nattklubben...he,he...er i uke 31 og har hatt det sånn fra uke 24 omtrent...i starten holdt jeg på å bli gal!!! Nå prøver jeg heller å tenke at ja,ja...da blir jeg i alle fall vant til å være våken om natten ;-). Tusler litt rundt her, drikker melk, leser bok, surfer, koser litt med tulla i magen og venter på at jeg skal bli så trøtt at jeg bare må sove. Har blitt sykemeldt pga det, formen er super ellers så synes det er kjipt, men klarer slappe litt mer av med det nå og prøver å sove litt på dagen selv om det er skikkelig uvant! Lykke til :-), mye koselig å finne på om natten også...(sier jeg hele tiden til meg selv og holder motet og positiviteten oppe....!) ;-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Usj ja vi er fler.. desværre.. hehe.... Er på en måte veldig urolig i kroppen om natta. Ligger å okker og stønner da ingen stillinger er gode eller i det hele tatt OK, å når jeg først har funnet en stilling som KAN funke, som alltids er en eller annen rar sidestilling, så begynner enten lillingen i magen å sparke og stikke kropsdelene sine inn i ribeina på meg eller ett eller annet "deilig" sted, ellers så må jeg tisse..for 100000gang..hehe...
*Lille Persille" Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jada, vi er fler. Jeg hadde det på akkurat samme måte sist også. Er i uke 29 nå så det blir noen lange 2 siste måneder. Er liksom trøtt men klarer bare ikke sovne. Utrolig irriterende!
TillaMaria81 Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg får heller ikke sove. Har ikke sovet ordentlig på to månder eller noe, er nå "endelig" i uke 39... jeg gleder meg sånn til babyen kommer ut, så har man i det minste selskap om natten. Nå ligger jeg bare vrir meg "hissig" fra side til side og blir gal av å ikke finne en eneste stilling som er behagelig. Halsbrann, sure oppstøt, leggkramper, konstant tissing etc... jeg holder på å bli gal!
Carasnella Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Jeg får heller ikke sove!! Og skjønner ikke at det skal være så vanskelig å bare lukke øynene og gli inn i søvnen når man er trøtt som pokker! Men neida, sånn skal det ikke være gitt! Ikke har jeg noen spesielle plager om natta heller, så hvorfor skal det være så vanskelig å finne roen? Var sånn sist gang også, så er jo vanlig, men alikevel:(
Regnregle Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Grrr jeg hater å ikke få sove!!! Sover vanligvis kjempegodt, men ikke nå i slutten av graviditeten (39). Har ikke sovet på mange netter. Går på do 10 ganger og er lys våken med masse ubehag og kløe. Men i natt sov jeg av en eller annen grunn helt fint! Hele natten! Dvs bortsett fra to turer på do. Hvorfor, jeg aner ikke. Kan ikke se at jeg gjorde noe annerledes i går kveld.
Gjest Sharazi Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 For min del varierer det veldig om dagen. Noen netter sover jeg som en sten, andre netter våkner jeg og må bevege meg litt. Blir fort øm i hofta av å bare kunne ligge på siden hele tiden. Er i uke 39 nå. Men jeg klarer aldri å sove lenge! Må bare opp å bevege meg om morgenen, så da tar jeg heller en formiddagslur eller ettermiddagslur litt senere. Det er vel en god trening til ammeperioden det? Får se på det som positivt! Men av en eller annen merkelig grunn har mannen min begynt å sove dårlig også! Han står opp minst to ganger om nettene for å gå på do! Noe han aldri har gjort før.. Hehe.. Tror han er litt sånn "sympatigravid" eller hva det heter..
*Lille Persille" Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Vi får starte vår egen lille "våken om natten"-gruppe så blir ikke nettene så lange og kjedelige..
vimsa .-) på overtid Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2010 er så absolutt ikke aleine skjønner jeg... vi får skravle her vi da dere... på nattestid... lurt å snu det til at det er hyggelig med litt nattevandring da, og tenke at men venner seg til å være våken om natta, hi hi. deilig med sånne positive tanker, om man får til å tenke dem midt på natta da.. bi snakkes kjære natteranglere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå