Gå til innhold

seteleie, som snudde seg tidsnok...

Anbefalte innlegg

Skrevet

merket dere at babyen snudde seg? når det skjedde etter uke 34 liksom, begynner jo å bli littegranne trangt... er det sånn at man skjønner at nå snur babyen seg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja merket at han snudde seg:) Jeg var i uke 36 og la meg i badetkaret i godt varmt vann, lå og slappet av en god stund plutselig kjente jeg en "voldsom" bevegelse, og dette var at han snudde seg, skulle til JM dagen etter og fikk dette bekreftet, så kunne droppe sykehus timen med rønken dagen etetr det:) Han ble liggende i hodeleie frem til fødselen:)

LYKKE TIL!!! :)

Skrevet

Ja, han snudde seg i uke 38 (pluss noe), og skal love deg at det kjentes :P

Skrevet

Min lille snudde seg en gang mellom uke 34 og 36, men jeg merket det ikke. Dvs, hadde noen dager innimellom med myyye og litt vond bevegelse, men jeg trodde ikke h*n hadde snudd seg..

Skrevet

Vår lille snudde seg i uke 35. Hadde lest at å krype rundt på gulvet skulle hjelpe, men med dårlige knær og hofter var ikke dette noe alternativ. Ble en god runde stående sex, hengende over sengekanten i stedet. Hun snudde seg i løpet av en time etterpå. Kjente det veldig godt da hun er ganske stor, så tårene kom sprutende. Først i smerte, så i lykke;) Kan anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...