Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har tre kokebøker, handleliste, babycall, fem forskjellige spill, 1881, facebook og photoshop. Tror facebook og babycallen er favorittene.
Rampongi Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Lommelykt facebook Kart Førstehjelpsinstruksjoner-ikke at jeg tror jeg rekker å lese dem om noe skulle skje,men åpner den rett som det er og leser litt spell number the sims 3 yr.no great books-200 klassikere lær italiensk shazam-Kan du slå på om du hører en sang. den forteller hvem som synger og hva sangen heter paracute-liten ape i fallskjerm-spill linkedid norflights-oversikt over flyplasser reMovem-spill lonely planet google earth Itranslate tja.. og noen til favoritt er facebook og bok-applikasjonene. Digger å lese bøker på Iphone
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har iPhone, men ante ikke at den kunne brukes til så mye... hehe. Tror jeg må sette meg litt inn i alle funksjonene. Takk for tips :-)
Rampongi Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Værsego! glemte handlelista. Den er genial. Legg inn alle varene og stryk dem når du er i butikken. Kan lagre mange forskjellige handlelister. (heter shopshop) Bump er snedig om feks samboer har samme telefon. Da kan dere dele bilder med å dunke telefonene mot hverandre Myfitnesspal; legger inn alt jeg spiser og alt jeg trener og den regner ut hvor mye kalorier jeg får i meg og hvor mange jeg trener vekk. Herlig, nå som jeg skal finne bikiniformen (igjen) Photoshare deler bilder mellom Iphones ved bluetooth youtubeapplikajsonen er jo også stas.. Når jeg gikk gravid lasta vi ned contraction timer eller hva den het. Trykka når en rie kom og den ga meg statistikk over hvor lang tid det var imellom riene og klokkeslettet de kom på. Kjempekjekt! og Ipodfunksjonen er jo herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå