Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 sendte en søknad pr post på en jobb i matbutikk. ventet noen dager for så å ringe om dem hadde mottatt og lest søknaden. de sa ja og en intervjurunde skjer i morgen. jeg spurte uten å tenke meg om...."er jeg en kandidat til intervjuet?" da lo han sånn smått i glad tone og så sa han "ja det er du, og jeg kontakter deg ang klokkeslett"...... var dette dumt å spørre om...og tror dere det hørtes positivt ut eller bare sa han det for å "slippe unna" på en måte...ja tenkte siden han lo litt i glad tone i tillegg da men... er bare sååå spent.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Ssss, greit nok å spørre, vel! Du skal jo ikke bukke og skrape, da. Du må jo ikke være liten jente på intervju, men tøff og selvstendig! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Er merkelig å ikke ha gitt beskjed om intervju dagen før intervjuet. Enten tuller du eller så er han tulling.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 han er muligens en tulling da.... men han sa han skulle til å ringe meg om ikke lenge da jeg snakket med han. HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 å foresten..ja skal prøve å være tøff på intervjuet...men f.... jeg gruer meg!! herreguuud hvordan skal det gå. tenk om jeg spolerer sjansen liksom... *biter negler* hehe HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Nå er klokken over halv ett på natten. Har han ringt for å fortelle deg når du skal møte til intervju i morgen? Hvis svaret er nei, er jeg redd du ikke står på listen over aktuelle arbeidstakere.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Dette blir for dumt ditt lille troll:-) God natt:-)
Lunapuna1985 Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Det er jo bare fint at man følger opp litt vel. Synes det var smart gjort jeg Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Ja, hadde vært kjipt å gå glipp av den karrieren på Rema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå