Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Det står mellom disse navnene på gutten vår Søsteren heter Maja
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Kristian synes jeg er kjempe fint Kristian og Maja passet bra sammen også!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Aksel, men det passet ikke så godt med Maja.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor må navn på søsken passe sammen? Veldig viktig gjennom livet at navnet til søstera mi rimer på mitt? Velg navn dere synes er flotte og fine, uavhengig av hva det første barnet heter, men selvfølgelig, bare bruke et navn en gang:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Fredrik er flott navn! hadde det ikke vært for at broren min heter det så hadde sønnen min fått dette navnet. Kristian er også fint navn. aksel er for meg bare en kroppsdel.
prebs Skrevet 9. juni 2010 #14 Skrevet 9. juni 2010 Alle navnene er flotte. Jeg tror jeg holder en knapp på Fredrik, men det må skrives slik.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #16 Skrevet 9. juni 2010 Det at navn passer sammen, er noe helt annet enn at de rimer... Synes du virkelig ikke det er rart hvis et søskenpar heter Chrisander og Aud? For oss var det viktig at navnene harmonerte med hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå