Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Forbannet være disse maseriene! Ikke bare er de plagsomme, de er jo rett og slett blitt vonde nå! Trøtt som bare det, nå.. Har hatt de hverfall siden 20.30, og de har IKKE blitt noe greiere, snarere tvert imot. Klarte å lukke rietelleren ved en feil, så alt blir bare tull nå.. Sukk.. Har virkelig ikke tid eller krefter til disse dumme maseriene! Jeg har masse å gjøre imorgen! grr!
mammaen til 2+1 Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 2 paracet og en varm dysj er fødens råd mot maserier.. Dersom det er like ille sies det at det skal være ekte rier.. kansje du føder i natt...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Har prøvd varm dusj. Funka ikke. Absolutt like mye maserier, og det ble bare enda verre da jeg gikk ut av dusjen igjen.. Klarer ikke ha tro på at det er rier..de ligger på rundt 1-2.45 minutts mellomrom og varer fra 42 sek til bortimot 1,5min.. Og det er da ikke slik det skal starte:S skal jo være på omtrent 5 minutter! Nei, tror bare det er maserier.. Men er ikke så voldsomt for å ta paracet heller..
mammaen til 2+1 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Nei har ikke prøvd paracet trikset jeg heller... vet bare at det er det di sier på føden.. to paracet og en dusj... Riene trenger absolutt ikke være regelmessige i begynnelsen.. og de kan variere i både styrke og lengde.. det kan jo absolutt være maserier også.. men siden de nesten ble værre av en varm dusj.. så ville jeg kansje vært åpen for ideen.. =) Ville forresten vertfall ikke spist noe paracet om det var fødsel på gang..
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 nei, det er liksom det.. At HVIS det skulle være noe på gang, så er det bare teit med de paracet'ene.. Sist begynte det også med maserier.. Var våken først 1 døgn, dro på sykehuset, ble sendt hjem med smertestillende og sovetablett, hvorpå INGEN av de virket! Og så var jeg våken 1 døgn til, og da tøyde de litt og så var jeg igang..Lang fødsel, men slutten gikk himla fort. Håper jo at jeg skal slippe en slik lang fødsel denne gangen da.. Får vel bare vente og se om det blir enda vondere.. På et eller annet tidspunkt gjør det nok såpass vondt at jeg ringer føden..hvis riene er regelmessige da..
vimsa .-) på overtid Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 lykke til!!! håper det slutter å føles som maserier og går over i gode skikkelig effektive rier!
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2010 Takk:) hadde egentlig vært ok å føde iløpet av de neste 2dagene, så jeg ikke føder på bryllupsdagen vår.. Og hvis ikke håper de stopper opp;)
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2010 38 uker.. Og imorgen(altså torsdag) har jeg kommet så langt som da jeg fødte nr.1...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2010 Er her fortsatt.. Var så utslitt at jeg sovnet i 5-tiden.. Våknet opp til enda en omgang på do(virker som jeg virkelig har tømt meg i natt:S beklager detaljen) og sammentrekningene(uansett hva de bør kalles) er her fortsatt.. Men synes ikke de virker vonde nok enda eller noe, så jeg ser an ting, og om det bare fortsetter så ringer jeg enten føden ikveld eller drøyer det hele til imorgen formiddag, for da skal jeg til JM.. Og hun skal tøye og sånn, så da regner jeg med at det hjelper om jeg ikke har fått effektive rier innen den tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå