Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 De siste dagene har jeg fått vondt i underlivet når jeg setter meg ned på feks en stol. Smerten gir seg så fort jeg har satt meg bedre til rette(mer bakover på rompa). I går fikk jeg også vondt under samleie, akkurat som om penis støtte imot noe. Har aldri opplevd det før. Hva kan det være? Noen som kjenner seg igjen?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 eggløsning eller så er det mensen som er på vei..øm i livmoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå