Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


sexymama83

Anbefalte innlegg

Hvor mye har dere lagt på dere og hvor langt på vei er dere?

 

artig å høre:)

 

selv har jeg lagt på meg 6 kg og er i uke 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 23 og har lagt på meg 13 kilo. var veldig slank før jeg ble gravid og la på meg mesteparten de første 12 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 uker på vei nå og har ikke lagt på meg noe, for jeg har vært veldig kvalm og kastet opp endel. Heldigvis sier jordmor at babyen tar det den skal ha, så det ikke er farlig enda. Og så var jeg ikke akkurat syltynn da jeg ble gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg 4,5 kg og er nå i uke 23. Prøver å ikke gi etter for søtsuget. Var slank før graviditeten og har igrunnen alltid vært det. Veldig rart å ha mage nå og se vekta nå høyder den aldri har vært på før, men det er vel slik det skal være.... Har ikke vært plaget med kvalme og oppkast. Til nå har kiloene kommet veldig gradvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 23 og har lagt på meg 4 kg :-)

 

Merker at magen begynner og vokse fort nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 22 og 6,5kg her :) Veldig fornøyd med det jeg og jordmor sier gravid-bmi'n er perfekt. (Normalvekt før svangerskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha-"slår"dere alle sammen.......er 35 uker på vei,og ca 20 kg tyngre enn normalt......-dette er nr 4--.med første mann la jeg på meg 8 kg,deretter 22 kg to ganger.......men får alltid av alt før dåpen med jerndisiplin(;-blir ikke kvalm,så det meste går ned på høykant-ris til egen ræv.....jaja(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, er 24 uker og lagt på meg 6kg... men føler det er myyyye mye mer! uvant a gitt...ser visst ikke ut som jeg er så langt på vei sies d, men j føler d.. : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 23 å har lagt på meg 2 kg.

må da legge til at jeg har spydd i 18 uker i strekk...

Endelig har kvalmen gitt seg å jeg har begynt å nye mat igjen,

å husk damer, det er ingen fastit svar om hvor mye en skal legge på seg.

Helt individuelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 uker på vei, og har lagt på 3 kg på vekta. Syns igrunn ikke det er så verst i og med at jeg overhodet ikke har stålkontroll, og dytter i meg stort sett det jeg kommer over......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 22, og har lagt på meg akkurat ingenting... Gikk ned ca 4 kg i 1. trimester, og har gått de 4 opp igjen nå. Så er tilbake der jeg startet, bare med litt mer mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 21 og lagt på meg 2,2 kg.. (gikk ned 2 kg pga oppkast først, men har nå gått 2,2 over det jeg var da jeg starta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22+2 og lagt på meg 10kg. Altfor mye,synest jeg. Men de to forrige sv.skapene endte på +27 og + 23kg... Så kan vel ikke forvente noe annet denne gangen heller. Har alltid fått alle kg av igjen etter noen mnd da..men oppstramming trenst virkelig etter så mye vektoppgang!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22+2 og lagt på meg 10kg. Altfor mye,synest jeg. Men de to forrige sv.skapene endte på +27 og + 23kg... Så kan vel ikke forvente noe annet denne gangen heller. Har alltid fått alle kg av igjen etter noen mnd da..men oppstramming trenst virkelig etter så mye vektoppgang!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 23, gikk først ned ca 3,5 kg før første kontroll men har gått opp igjen 4 kg etter den kontrollen :( (men totalt bare 0,5 kg da :) Er stor nok fra før så har ett mål om å legge på meg max 8 kg fra første kontroll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, 22 uker og 8 kg. Har 10 kg leftover fra forrige svangerskap, så jeg håper jeg ikke blir kjempesvær denne gangen. Sist gang ble 25 kg ekstra.... Tungt! Da startet jeg med idealvekt. Orker ikke det denne gangen, det var for tungt for bekkenet og jeg følte meg hoven i hele kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...