Jump to content
Sign in to follow this  
sexymama83

Hvor mye har dere lagt på dere?

Recommended Posts

sexymama83

Hvor mye har dere lagt på dere og hvor langt på vei er dere?

artig å høre:)

selv har jeg lagt på meg 6 kg og er i uke 22.

Fortsetter under...

Anonym bruker

er i uke 23 og har lagt på meg 13 kilo. var veldig slank før jeg ble gravid og la på meg mesteparten de første 12 ukene.

Maria_Haugedal

Jeg er 24 uker på vei nå og har ikke lagt på meg noe, for jeg har vært veldig kvalm og kastet opp endel. Heldigvis sier jordmor at babyen tar det den skal ha, så det ikke er farlig enda. Og så var jeg ikke akkurat syltynn da jeg ble gravid :)

Anonym bruker

Jeg har lagt på meg 4,5 kg og er nå i uke 23. Prøver å ikke gi etter for søtsuget. Var slank før graviditeten og har igrunnen alltid vært det. Veldig rart å ha mage nå og se vekta nå høyder den aldri har vært på før, men det er vel slik det skal være.... Har ikke vært plaget med kvalme og oppkast. Til nå har kiloene kommet veldig gradvis....

Ceccilie88

Jeg er i uke 23 og har lagt på meg 4 kg :-)

Merker at magen begynner og vokse fort nå. hehe

Mia71

Sukk, 8 kg og jeg er kun 22 uker på vei...

Annonse

KK2

Er i uke 23 nå, og har lagt på meg 6 kg.

jollysun27

Uke 22 og 6,5kg her :) Veldig fornøyd med det jeg og jordmor sier gravid-bmi'n er perfekt. (Normalvekt før svangerskap)

72mod

hahaha-"slår"dere alle sammen.......er 35 uker på vei,og ca 20 kg tyngre enn normalt......-dette er nr 4--.med første mann la jeg på meg 8 kg,deretter 22 kg to ganger.......men får alltid av alt før dåpen med jerndisiplin(;-blir ikke kvalm,så det meste går ned på høykant-ris til egen ræv.....jaja(:

VIL ha nr.2!

Puh, er 24 uker og lagt på meg 6kg... men føler det er myyyye mye mer! uvant a gitt...ser visst ikke ut som jeg er så langt på vei sies d, men j føler d.. : /

MammaLinda

Jeg er i uke 23 å har lagt på meg 2 kg.

må da legge til at jeg har spydd i 18 uker i strekk...

Endelig har kvalmen gitt seg å jeg har begynt å nye mat igjen,

å husk damer, det er ingen fastit svar om hvor mye en skal legge på seg.

Helt individuelt.

1. gangsmams

Jeg er 20 uker på vei, og har lagt på 3 kg på vekta. Syns igrunn ikke det er så verst i og med at jeg overhodet ikke har stålkontroll, og dytter i meg stort sett det jeg kommer over......

2 boys & now pink

Er i uke 24 og har lagt på meg 0,3 kg...

Annonse

2 boys & now pink

Skrivefeil på ukene? eller er du i feil forum??? om min telling er rett!

engel81 - g08, g10

Er i uke 22, og har lagt på meg akkurat ingenting... Gikk ned ca 4 kg i 1. trimester, og har gått de 4 opp igjen nå. Så er tilbake der jeg startet, bare med litt mer mage:)

wimzah

er i uke 21 og lagt på meg 2,2 kg.. (gikk ned 2 kg pga oppkast først, men har nå gått 2,2 over det jeg var da jeg starta:)

Anonym bruker

Er i uke 21 og har lagt på meg 8kg:)

Anonym bruker

Er 22+2 og lagt på meg 10kg. Altfor mye,synest jeg. Men de to forrige sv.skapene endte på +27 og + 23kg... Så kan vel ikke forvente noe annet denne gangen heller. Har alltid fått alle kg av igjen etter noen mnd da..men oppstramming trenst virkelig etter så mye vektoppgang!!!:(

Anonym bruker

Er 22+2 og lagt på meg 10kg. Altfor mye,synest jeg. Men de to forrige sv.skapene endte på +27 og + 23kg... Så kan vel ikke forvente noe annet denne gangen heller. Har alltid fått alle kg av igjen etter noen mnd da..men oppstramming trenst virkelig etter så mye vektoppgang!!!:(

Anonym bruker

i uke 23, gikk først ned ca 3,5 kg før første kontroll men har gått opp igjen 4 kg etter den kontrollen :( (men totalt bare 0,5 kg da :) Er stor nok fra før så har ett mål om å legge på meg max 8 kg fra første kontroll...

Anonym bruker

Hoho, 22 uker og 8 kg. Har 10 kg leftover fra forrige svangerskap, så jeg håper jeg ikke blir kjempesvær denne gangen. Sist gang ble 25 kg ekstra.... Tungt! Da startet jeg med idealvekt. Orker ikke det denne gangen, det var for tungt for bekkenet og jeg følte meg hoven i hele kroppen...