Silje123 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Heisann, i dag har dagen min bestått av å fortelle hvor mange herlige personer som er inne på denne siden og som har stemt på Noah, det er jo litt fordommer ang dette at jeg har lagt ut Noah på lano ungen, men saken er at jeg vil gjerne vise fram at det er ok å få et Downs barn, han gir utrolig mye av seg ;)Skulle ønske at alle de som har vært så hyggelige og hjertevarme her inne hadde fått møtt Noah;) inne på lano ungen er det såååå mange herlige unger så dette blir jo en konkurranse som er kjempe artig, så for dere som vil stem gjerne på Noah hver dag og jeg stemmer gjerne på deres herlige barn er det noe dere lurer på ang dette med Downs eller om Noah så gjerne spør http://www.lano.no/sortert/flest-stemmer#/bidrag/noah-sor-trondelag-1
LadyLuck & Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Da har jeg stemt =D Nydelig bilde. Stå på, ikke la andres komentarer gå inn over deg. Du skal være stolt over en så skjønn unge =D
Silje123 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk, blir veldig glad når du skriver sånn, hadde du vært her skulle du fått en god klem fra Noah
LadyLuck & Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Har selv jobbet både med autister, personer med Downs syndrom, og blandings (både autise og downs), mest givende arbeidet jeg har vært med på. Ikke en dag lik den forige. Og selvsagt var det tung i blandt, men for en smittende livsglede. Lønn i seg selv det =)
Silje123 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Det trur jeg , jeg driver barnehage, men det neste blir det du snakker om
Rampongi Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Hei mammaen til Noah! Han er helskjønn og jeg unner dere virkelig reisegavekortet og jeg kommer til å titte på Noah-såpa når jeg i butikken, om jeg ikke treffer på dere live engang da Hvor gammel er Noah? Jeg har en liten jentepirat på 9 mnd, men jeg synes Noah ser litt eldre ut? væl væl.. stor klæm fra oss te værdens fineste Noah (også trønder å da ) hærlig!
Silje123 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2010 heia tusen takk vi satser på gavekortet noah er 21 mnd, men han er litt liten for alderen ca 81 cm nå, du kan jo søke opp meg på facebook hvis du vil så kan vi jo prate der, setter utrolig pris på alt det fine du skriver hva heter prinsessa di da ? Å være trønder er det beste;) klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå