Gå til innhold

Dere som ikke har noen til å passe ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pokker gjør dere når dere MÅ ha pass.

Skal inn på sykehuset på torsdag, En greie som tar et par timer. Hadde i utgangspunktet ordnet pass. Men fikk akkurat nå vite at hun har blitt syk og ikke kan passe. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Hvis jeg endrer timen må jeg vente til august, og det går ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes profesjonelle barnevakter...

Skrevet

Ta med ungen. Må man, så må man.

Skrevet

Har ikke kommunen din akutthjelpen?

Ring å hør med helsesøster.

Skrevet

Det har hendt at jeg har måttet ringe noen jeg jobber sammen med for å få barnevakt i prekære situasjoner.

Skrevet

Ikke her dessverre.

Skrevet

Nei, det går ikke:) Det lar seg ikke gjøre i fht. det jeg skal på sykehuset for.

Skrevet

Akkuthjelpen har jeg ikke hørt om. Hva er det? Skal sjekke i morgen. Håper det kan være en råd med det på et vis.

Skrevet

Vet ikke hva du skal inn for, men på fødepoliklinikk på ahus spurte de om jeg trengte barnepass mens jeg var til undersøkelse da de så jeg hadde barnet med meg. Virket som det var den største selvfølge i verden for dem..

Skrevet

Har ungene med, selv på sykehustimer, så sant man ikke skal i narkose så går det meste greit:=)

Skrevet

Jeg har funnet barnepike på www.tidtilovers.no. Hun kommer hjem til oss nå mens det er streik siden det også er streik på hennes skole.

Skrevet

Hehe... tidtilsalgs...Ikke tilovers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...