Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Hva pokker gjør dere når dere MÅ ha pass. Skal inn på sykehuset på torsdag, En greie som tar et par timer. Hadde i utgangspunktet ordnet pass. Men fikk akkurat nå vite at hun har blitt syk og ikke kan passe. Aner ikke hva jeg skal gjøre nå. Hvis jeg endrer timen må jeg vente til august, og det går ikke.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Har ikke kommunen din akutthjelpen? Ring å hør med helsesøster.
EleResa Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Det har hendt at jeg har måttet ringe noen jeg jobber sammen med for å få barnevakt i prekære situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Nei, det går ikke:) Det lar seg ikke gjøre i fht. det jeg skal på sykehuset for.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Akkuthjelpen har jeg ikke hørt om. Hva er det? Skal sjekke i morgen. Håper det kan være en råd med det på et vis.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Vet ikke hva du skal inn for, men på fødepoliklinikk på ahus spurte de om jeg trengte barnepass mens jeg var til undersøkelse da de så jeg hadde barnet med meg. Virket som det var den største selvfølge i verden for dem..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Har ungene med, selv på sykehustimer, så sant man ikke skal i narkose så går det meste greit:=)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har funnet barnepike på www.tidtilovers.no. Hun kommer hjem til oss nå mens det er streik siden det også er streik på hennes skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå