trompetisten Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 1. Skulle bake til en sammenkomst - TOTAL miss, måtte bake ny! 2. Sparket inn i sykkelen til mini, lilletåa sprakk og begynte å blø...AU! 3. Tråkker så igjennom en plank (som sambo etterpå innrømmer å ikke ha fikset, og ikke fortalt meg var ødelagt), og skraper opp foten, og er nå hoven fra ankel til kne... DobbelAU! 4. Så må mini på legevakta etter et fall fra trappa, med smerter i hånda. Heldigvis ingen brudd, men skal til røntgen i morgen for å sjekke for evt. brist. Bare gråt i hele kveld! Sover heldigvis rolig nå... Så da tror jeg det er på tide å avslutte dagen og ha troen på at i morgen blir en ny dag med nye muligheter med tur til både sykehus og øyelege :-p Har lyst til å hyle høyt og banne!
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Ta deg en cognac og ro nerva litt nå før leggetid ;-)
♡ A & E ♡ Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Ta ei pute og hyl og bann, sett deg i godstolen med noe godt å spise og drikke Morgendagen blir garantert bedre!
trompetisten Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 Glemte jeg å nevne at jeg er i uke 36, tungpustet, vond i bekkenet og sykmeldt?? fanken for en ironi...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Hehe.,. ja, da er det vel bare å ta natta og håpe på bedre morgendag ;-)
NostraStoria Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Er det mulig? Best du legger deg nå HI, i tilfelle du kommer til å knekke en arm eller et bein Uff, fra spøk til alvor...GOD BEDRING!!
MathildeC Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Får håpe at siden alt kom på en gang i dag, så er det veldig lenge til neste gang du får en slik dag!!
Gjest irismor Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Hadde jeg vært deg tror jeg nesten at jeg hadde lagt meg på gulvet i natt. Med slik uflaks du har hatt i dag så ramler du vel ut av senga i natt. ;-) God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå