Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Heisann jeg har en gutt som er 21 mnd, mitt gutt har Downs Syndrom. Slik som alle andre mammaer er jeg veldig stolt av mitt barn og har derfor lagt ut et bilde av min gutt p[ Lano ungen. H[per dere vil stemme p[ han, hvis dere har noen ting dere vil sp;re ang Noah om s[ gjerne sp;r. takk s[ masse alle sammens. http://www.lano.no/sortert/flest-stemmer#/bidrag/noah-sor-trondelag-1
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Vi begynner vel å bli lei lano - downs eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 stemmer på ham og noen andre til hver dag..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 du har rett til det, men det er mange som ikke er det.men bare gjør meg en tjeneste ikke kritiser Downs for det er veldig sårende ok ?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Jeg som sa at vi var lei lano, er ikke den samme som sa ti stilt. Jeg jobber med downs (bl a), og er en forkjemper for like rettigheter, arbeid og skolegang. MEN jeg er sterkt imot å bruke diagnosen slik som du gjør også. Synes ikke det er riktig å stemme på barnet pga downs, men heller ikke å la det være pga diagnosen. Men uansett - drittlei lano-mas!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 ingen som har sagt noe vondt om downs her. men jeg sier det samme, slutt å mas, downs eller ei! du er faktisk en av dem som har mast mest.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Det er ingen her som har kritisert Downs. De fleste av oss er bare driiiiit lei alle Lano-innleggene.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Han er jo bare helt nydelig!:-) Han er den eneste jeg har stemt på i Lanokonkurransen. Både fordi jeg synes det er tøft å fronte down syndrom, og det hadde vært gullebra om han ble trukket ut som vinner, men også fordi han jo er virkelig nydelig. Skjønner at du er stolt av gutten din!:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 Respekterer det , men jeg bruker ikke diagnosen hans. Jeg er veldig stolt av at jeg fikk være en mor til et barn med Downs;) men er ikke ute etter å diskutere altså, vi har jo forskjellige meninger å det må vi få lov til å ha, men etter at folk har sett bilde av Noah har jeg fått en del spørsmål om han har downs, derfor forteller jeg det heller på forhånd, men som sagt er ikke ute etter å bruke diagnosen
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Det er mange som er uenige med deg i det. Jeg har også jobbet med utviklingshemmede, deriblant barn med downs syndrom. Jeg har utdannelse innenfor pleie, og har lest mye litteratur om hvordan utviklingshemmede har blitt oppfattet og behandlet oppgjennom. Jeg mener at åpenhet er det aller viktigste som skal til for å fremme respekt for annerledesbarna! Heia Noah og moren hans som er villige til å ta kampen!!:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 Flott gutt og flott bilde. Synes det fortjener en stemme til;)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 takk skal du ha, det er det jeg mener akkurat det du skriver om å fronte Downs, så til andre stem på Noah for den han er , jeg ville bare fortelle litt om han ikke bruke diognosen hans Å ja jeg er veldig stolt av han
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #16 Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk, han er et annerledesbarn og jeg vil bare vise fram at han er såååå skjønn å herlig klem til deg
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #19 Skrevet 8. juni 2010 Jeg stemte på han! Han er skjønn og knuseklemmegod!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #20 Skrevet 8. juni 2010 Tusen takk for alle herlig kommentarer om Noah, skulle vært her å fått en god kos fra han alle sammens gjerne stem på han hver dag hvis dere vil
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #21 Skrevet 8. juni 2010 For dere som synes det er fint med downs barn i denne konkurransen, så så jeg en link med flere barn tidligere idag. Vet ikke hvor den ble av men det var et par barn til der. Jeg stemmer på de tre andre hver dag,er tante til en gutt på 3 med downs.Synd han ikke er med i konkuransen,hadde knust alle ;-) Har stemt på noah til nå men begynner å bli litt lei maset her inne hver bidige dag om å stemme på han.Nydelig gutt.bare synd mamman maser så mye syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #22 Skrevet 8. juni 2010 Hei maser ikke vil gjerne at vi skal vise fram disse herlige barna, men det som er at andre skriver så mye negativt, skulle ønske å vite hva de følte om andre hadde gjort det om deres barn, gratulere med et downs barn i familien de har mye positivt i vente masse glede
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #23 Skrevet 8. juni 2010 Da har jeg stemt på din lille Noah. Han var utrolig skjønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå