Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 min på 14 måneder kan ingen ord. hjelper det deg? ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Min kan si noen få setninger: "Få hit fjerkontrollen for svarte!" "Se til helvete å bytt bleia mi!" "Jeg vil ut, for faen!" "Jeg er sulten! Jeg vil ha biff". Mye banning, jeg vet, men hu er nå ei artig skrulle den prinsessa mi!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 se der mamma pappa vovva bæ takk ja nei (Tror det var det:))
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 Jenta mi blir 16 mnd om et par dager, hun sier: Se Ha (mens hun peker på kjøleskapet, koppen sin, smokken e.l.) Godag,godag Hei Nei Mamma Pappa Ja Skoa (glad i å være ute ja) Ellers sier hun stor sett "Æh,æh,æh!" samtidig som hun peker på det hun vil ha, så hun gjør seg godt forstått
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Gutten min på 19 mnd sier: ha det hei mamma pappa dadda hest pusi blomter tutte(smokk) drikke tørst juice brødskive pære ute inne navnene på alle voksne og barna i bhg sko jakke hode biler tog hund bilde bord mimmi(mormor) is navnet sitt lalle(legge seg) opp bleie traktor mann vann og mange flere ord jeg ikke kommer på i farten.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 kom på noen flere: data artig kasse(sandkassen) kake tallene opp til ti men ikke i rekkefølge klokka trusa hoppa boka voff voff bæsj hilsen anonym 08:59
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 kom på noen flere: pusse (pusse tenner) kose au vondt dær se vaske lys arbei (arbeid) meir(mere) ferdig kunne holdt på hele dagen med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå