Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Om 1,5 uker er lille gull født og papppan og jeg må da for alvor samarbeide. Men etter at han traff ei ny dame, så har han kuttet all kontakt. Jeg sender sms, mail og annet i forbindelse med fødsel, avtaler, møter, alt om babyen. Han svarer aldri og jeg måtte dra på fvk alene, enda de ville ha oss begge der. Jeg måtte purre 3 ganger på svar på om han ville jeg skulle si fra når fødselen startet eller om han ville vite det etterpå. Sukk, håper han virkelig endrer seg når hun er født. Det er virkelig enveiskommunikasjon.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Så utrolig kjedelig da... Får håpe han snur når han får se denne babyen. Det er mange som ikke klarer å forholde seg til barnet før det er ute.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Hvorfor håper du han endrer seg??? På hvilken måte skal barnet få det bedre...? Jeg fikk barn uten at faren tok kontakt. Han tok kontakt etter 5 mnd da jeg hadde fortalt hans foreldre om den lille, tipper det var mor hans som lynsja han og fikk han til å ringe. Men hele oppveksten har vi vært uten han (ungen er nå 11) og det har gått bare bra. Han vet hvem som er far, og kjenner han, men han føler intet savn. En snill stefar har vært pappan hans siden han var 6 mnd, og det er da bedre enn å gnåle og mase på en fyr som ikke er interessert? La han gå glipp av det, og begynn å leve som du ønsker å leve. Kvinner har gjort det før deg, og andre vil gjøre det etter deg, det gjelder bare å bygge et nettverk av andre, positive personer og ikke la deg tappe av de negative. Klem og lykke til deg og barnet!
Miss Misantrop Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Du forstår at han ikke må samarbeide? Du må selv avgjøre når det er lurt for ditt og barnets del å slutte med å piske en død hest.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Hadde jeg prøvd flere ganger uten noen respons hadde jeg gitt f...! Å jeg har selv gjort det. For her sluttet bf. å ta kontakt når barnet var 1 år. Etter å ha prøvd i en evighet, å tenkt at jeg må få til dette for barnets skyld så har jeg kommet til det at dette har bf. selv valgt. Jeg kan ikke tvinge noen. Men det er han som vil slite den dagen det går opp for han hva han har gått glipp av. Har ikke snakket med bf. på 2 år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå