Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Eiel Gardar og Hlin Iselilja Emerense ...er ikke dette drøy kost??
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Klarte ikke engang uttale navnene jeg... haha
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Nei, det var kjempefine og interessante navn!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Men det druknet litt i den kombinasjonen syns jeg. Eiel og Hlin har jeg aldri hørt før.
Rampongi Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Mye mye bedre enn alle de fænsy navna som er popis nå.. Leander meg i mente ass...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Minner om mytologiske eller kongelige navn, kjempefine:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Jeg skjønner liksom helt at dere slakter Isabelle og Celine mens Eiel og (eh.. Må klippe og lime her) Hlin er kjempefine? Hvordan uttaler man egentlig Hlin???
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Hva får deg til å tro at det er de samme menneskene som slakter Isabelle og Celine som liker disse navnene. Jeg likte alle sammen, og det har jeg også kommentert på begge innleggene. Hvem er "dere"? Det er 586 pålogget her nå, du slenger ut beskyldninger i blinde.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er HI, og jeg slakter Celine og Isabella, og Leander også (takk du over her en plass) samt Eiel og Hlin og alle håpløst lange kombinasjoner som ikke går an å si. Gardar skal jeg smake litt mer på. Jardar, Borgar og Bjørnar har jeg tross alt hørt før, og det ligna litt. Mulig at Gardar (uten Eiel) er et menneskenavn.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Du får jo mene det du vil, men heldigvis er ikke nybakte foreldre avhengig av at HI har hørt navnet til barnet deres for å få det godkjent.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #14 Skrevet 8. juni 2010 Heldigvis for hvem? Barnet? som heter Hlin?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #15 Skrevet 8. juni 2010 Høres ut som foreldrene er fra Island eller Færøyene. Fine navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå