2småsnuppiser Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Noen som har vært der? Ser de har en del ok butikker - MEN, er det ok ting som er til salgs også??? Billig el dyrt??
Makkapakka Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Nå er det 2 outleter i Vestby: Outlet one og Norwegian Outlet (akkurat åpnet). Jeg har kun vært på outlet one og synes den er ganske bra faktisk. Kan være litt vanskelig å finne frem, da det ikke er enkelt butikker på outlet one, kun et stort lokale. Merkene de har er bl.a. Sand, Odd Molly, Koola Anna, See by Chloe, Carling ++++ (mange jeg ikke husker). Prisene er gjerne halv pris av butikk pris, men når en Odd Molly kjole koster 4000 kr i butikken, så er vel noen som synes 2000 kr er dyrt? Jeg var på salg der og fant en topp til kr 100, som hadde kostet 1500 kr i butikken
Iselilja Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 Outlet One har masse fint! Har bare såvidt vært innom Outlet Village (hadde med to ikke veldig velvillige barn men det ser fint ut der også. Bra utvalg! Prisene fikk jeg ikke studert så nøye...
Gjest Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Var på Norwegian Outlet under åpningsdagene. Fant masse til ungene for en svært billig penge. Likte særlig butikken Tweens med mye fin dansk design til barn. Ellers fant jeg gode billige helly hansen jakker, stormberg, bergans etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå