prekæs Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg går utfra at du er klar 22.30? På Nrk. Jeg er:)
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Hva hva hva hva hva????? løper inn på tv-programm
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Oh, yes, beibi! Jeg er en lykkelig bigamist.
prekæs Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 Mao. "Gift, men ikke blind" Gammelt prekæsord:)
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Nettopp. Et ord jeg har tatt til meg og bruker for alt det er verd (du kan få royalties).
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 tenkte faktisk på deg når jeg så programomtalen her i går;) Slit'an som vi sier i Bergen;) (Og bare poengterer i tilfelle noen skulle være i tvil, er IKKE egentlig bergenser, men har barn herfra;))
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Hehe, du er ikke i markedet selv altså? Hva med snacksen jeg og tante grusom driver og forhandler omsorgsrett for under her da?
prekæs Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2010 "Du mamma? Husket pappa å ta opp Metallicaprogrammet for meg?" Jammen sitter han stille akkurat nå
Gjest sug lut Skrevet 9. juni 2010 #10 Skrevet 9. juni 2010 Jeg tenkte på ham, det er vel "skumle-metallica", er det ikke? Kult å se Lars snakke dansk. Har du sett Some kind of monster? Jeg veit en del hater den max, men jeg tror man trenger å være godt og vel voksen for å skjønne den.
Gjest Toxic Skrevet 9. juni 2010 #11 Skrevet 9. juni 2010 Takket være NRK's web-tv har Enter Sandman inntatt morgenstunden her i huset også
prekæs Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. juni 2010 Jo, det er "skumlematallica" og når jeg ser videoen skjønner jeg jo at han mener det. Jeg har sikkert sett some kind of monster, men ikke festet meg så veldig ved budskapet. Minsten har en cd med Metallicavideoer og den er sikkert der, så får jeg følge bedre med neste gang jeg ser den. Forøvrig. Minsten begynner å skjønne poenget med penger. Da han så den cd sa han at han ville ta av sparebøssa for å kjøpe seg den. Ille stolt da vettu, hente penger og betale selv:)
Gjest sug lut Skrevet 9. juni 2010 #13 Skrevet 9. juni 2010 Some kind of monster er dokumentaren om krisa rundt 2000, da Jason Newstead forlot bandet og de leide inn en terapeut for å få bedre samarbeidsforhold og Hetfield dro på rehab. Veldig interessant. For oss som er voksne nok til å forstå at voksne ikke alltid er så gode på å være voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå