Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går utfra at du er klar 22.30? På Nrk. Jeg er:)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Hva hva hva hva hva????? løper inn på tv-programm

Gjest sug lut
Skrevet

Oh, yes, beibi! Jeg er en lykkelig bigamist.

Skrevet

Mao. "Gift, men ikke blind"

Gammelt prekæsord:)

Gjest sug lut
Skrevet

Nettopp. Et ord jeg har tatt til meg og bruker for alt det er verd (du kan få royalties).

Gjest amandine
Skrevet

tenkte faktisk på deg når jeg så programomtalen her i går;) Slit'an som vi sier i Bergen;) (Og bare poengterer i tilfelle noen skulle være i tvil, er IKKE egentlig bergenser, men har barn herfra;))

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, du er ikke i markedet selv altså? Hva med snacksen jeg og tante grusom driver og forhandler omsorgsrett for under her da?

Skrevet

"Du mamma? Husket pappa å ta opp Metallicaprogrammet for meg?"

Jammen sitter han stille akkurat nå:)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg tenkte på ham, det er vel "skumle-metallica", er det ikke?

Kult å se Lars snakke dansk.

Har du sett Some kind of monster? Jeg veit en del hater den max, men jeg tror man trenger å være godt og vel voksen for å skjønne den.

Gjest Toxic
Skrevet

Takket være NRK's web-tv har Enter Sandman inntatt morgenstunden her i huset også :)

Skrevet

Jo, det er "skumlematallica" og når jeg ser videoen skjønner jeg jo at han mener det. Jeg har sikkert sett some kind of monster, men ikke festet meg så veldig ved budskapet. Minsten har en cd med Metallicavideoer og den er sikkert der, så får jeg følge bedre med neste gang jeg ser den. Forøvrig. Minsten begynner å skjønne poenget med penger. Da han så den cd sa han at han ville ta av sparebøssa for å kjøpe seg den. Ille stolt da vettu, hente penger og betale selv:)

Gjest sug lut
Skrevet

Some kind of monster er dokumentaren om krisa rundt 2000, da Jason Newstead forlot bandet og de leide inn en terapeut for å få bedre samarbeidsforhold og Hetfield dro på rehab. Veldig interessant. For oss som er voksne nok til å forstå at voksne ikke alltid er så gode på å være voksne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...