Kakedeig Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Er det noen som kjenner noen som kan tenke seg å være barnevakt en gang i blant for ei nydelig lita jente på 1 1/2 år? Vi har nylig flyttet til Moss og kjenner ikke så mange her enda. Vi venter nummer 2 i september og trenger en backup-løsning eller to i forhold til pass av den lille jenta vår i forbindelse med fødselen, og da er det jo greit at det er en som jenta vår har blitt litt kjent med på forhånd. Håper det er noen som kjenner noen osv...
♥lykkelig 2 barns mamma♥ Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Hei! Velkommen til Moss Hvor bor dere her i byen da?
Kakedeig Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Takk, takk! Så koselig å få svar:) Vi bor på Jeløya, og synes det er helt supert å bo her. Også så mye mer vi har fått for pengene her enn der vi bodde før:) Hvor holder du til da? Og hvor langt er du på vei? Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå