Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner noen som kan tenke seg å være barnevakt en gang i blant for ei nydelig lita jente på 1 1/2 år? Vi har nylig flyttet til Moss og kjenner ikke så mange her enda. Vi venter nummer 2 i september og trenger en backup-løsning eller to i forhold til pass av den lille jenta vår i forbindelse med fødselen, og da er det jo greit at det er en som jenta vår har blitt litt kjent med på forhånd. Håper det er noen som kjenner noen osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Velkommen til Moss :)

 

Hvor bor dere her i byen da?

Skrevet

Takk, takk!

 

Så koselig å få svar:) Vi bor på Jeløya, og synes det er helt supert å bo her. Også så mye mer vi har fått for pengene her enn der vi bodde før:) Hvor holder du til da? Og hvor langt er du på vei?

 

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...