venter på den lille :) Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 navn til guttebassen Hva syns dere
millie+2klumper Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Vel, jeg synst William er det nyyydeligste navnet jeg da:) Gutten min heter det;). Gabriel er jo på en måte litt søtt det også men d blir alikavel litt for "bibelsk" for meg altså..
ღ sommerspire ღ Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Gabriel er det vakreste guttenavnet jeg vet om. Det skulle en evt gutt ha fått som navn her, men vi får en liten tulle:)
mammaen til 2+1 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg syns også at William er et nydelig navn... men dere kan jo vente å se til gutten viser seg.. vi hadde William klart.. og Aron i bakhånd.. Men da han kom var han en liten William..
venter på den lille :) Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 hehehe nettopp det som er problemet, begge er så sykt fine :-)
mammaen til 2+1 Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Ja begge to er veldig fine... ser problemet... Mitt råd er å vente til småen er ute og så bestemme..
Juli.mamma til 4. Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Når du ser han kan det være at du ser med en gang "hvem" han er:) Personlig liker jeg William best.
venter på den lille :) Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2010 tusen takk! Jeg følger deres råd, og venter til jeg ser "hvem" han er lukte litt, kjenne litt på han Har dere bestemt dere ?
mammaen til 2+1 Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Nei ikke denne gangen.. Vi blir ikke enige om jentenvn vist... Litt stressende faktisk syns jeg.. var så greit sist... hadde william og aron klart fra uke 16 da vi viste det ble gutt.. Er i uke 30 nå.. og har ikke funnet favoritten enda.. jeg som trodde det skulle bli lettere å velge jentenavn.. Forlag til noe som passer med kristiane og william?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå