Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bære et bord i bhg i dag,ikke tungt men hu som gikk foran så seg ikke for så bordenden gikk i veggen, je bar heldigvis bordet ved symfysebeinet, eller rett over der.

Kjennte det men trur ikke det var kjempe hardt altså

E r redd for den lille i magen nå, han har festa hodet så han ligger godt nede i der.

Har kjennt han etterpå, men trur dere det er farlig for han?

blir jo helt tussete av å gå gravid jo :P

Er 36 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jammen ikke lett å gi råd heller... hvis det var veldig hard ville jeg nok ringt føden... men dersom det bare var et dult så vet jeg ikke.. de tåler jo en del og ligger jo polstret inni der selv om vi kjenner dem godt..

Dersom du er veldig bekymret ville jeg nok ringt føden uansett så kan de berolige deg over telefon eller ta deg inn på sjekk dersom de mener dette er nødvendig., vet ikke hvor lett det er å bli skadet inni der jeg.. har jo hørt om andre gravide som detter på isen eller faller ned trappene hvor det går helt fint.... har faktisk aldrig hørt om noen som har klart å skade baby inni magen ..

Skrevet

Enig med hun over, at var det veldig hardt, ville jeg ringt födemn og få sjekket. Men hvis det var bare et lite dult, går det helt sikkert veldig bra. De ligger veldig godt "polstret" inni der.

Jeg har også dultet borti litt for hardt, har jeg fölt selv et par ganger, men de tåler som sagt mye. Når det er sagt, så er det ikke godt å gå å bekymre seg, så det skader ikke å ta en tlf. hvis du föler deg veldig usikker.

Skrevet

Signerer dem over her! Har selv kommet borti skarpe kanter men ikke veldig hardt. Går helt sikkert fint, men som de andre sier at kontakte føden hvis det var veldig hardt. klem.

Skrevet

Et bord er jo et bord, liksom - ring hvert fall å hør om det er grunn til bekymring. De vet nok det der :-) Han har helt sikkert ikke tatt skade av det, men bedre føre var...

Skrevet

Trur ikke det var så vondt, kjennte det ikke etterpå, å han lea på seg rett etterpå.

Hadde det vært hardt så hadde jeg vel kjennt det lege etterpå ville jeg tru, de liger jo godt polstra inni der som dere sier, snakka med mamma også, hu meinte det gikk bra, de tåler en del der inne som dere sier.

Lider av kortisminne også så har problemer med å huske at det var hardt, trur jeg hadde kjennt det å huska det hvis det var veldig hardt :P

Evt så trur jeg jeg ringer jordmora i morgo, men som sakt så kjenner jeg han godt nå, får spark tilbake når jeg dytter på han.

Takk for svar,

Skrevet

Men er det ikke litt verre når du vet at det var der han ligger med hode/ nakke? Det hadde bekymret meg mer enn hvis jeg visste babyen lå andre veien - altså at det var bena/ rumpa det gikk utover.... Men det kjenner du jo best på selv, ingen her som kan føle hvor hardt det bordet traff deg :o)

Skrevet

Da har jeg snakka med jordmor på føden, hu meinte det gikk bra.

Så lenge han leer på seg så var det et godt tegn, skulle ringe his jeg blei bekymra igjen, men hu sa at hode lå godt polstra inni der.

Så får bare se det ann, har ikke vondt noen plass så det er jo bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...