Gå til innhold

Har hørt mange rare navn, men dette tar kaka!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom en mor med to barn inn på bussen. Jenta løp rundt i bussen, og moren ropte : RIE KOM HIT OG SETT DEG! RIE! RIE! Stakkars jente. Det første som slo meg var at moren måtte hatt en tøff fødsel med vonde rier som datteren ble oppkalt etter.

Ellers hørte jeg om en som kalte sønnen sin for Alekstoffer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rie er et vanlig dansk navn.

Skrevet

Ha ha, ja det er i alle fall ikke vanlig i Norge, har aldri hørt det før. Ikke pent....men synes nesten Alekstoffer var verre! Hva er det med folk?

Skrevet

Hørte om ei Ludvikke her om dagen.. Det syns jeg var spesielt..

Skrevet

Hva med navnet Storm? Jeg trodde det var et guttenavn, men jeg leste at det er en jente som heter det? Er det vanlig, er det jeg som har misforstått?

Skrevet

Storm Ariel som du leste om på siden her?

Det stusset jeg på også.

Skrevet

Alekstoffer tror jeg bare ikke på.

Skrevet

Du tror ikke det var Rine, da? Jeg har to barn, var på bussen i dag, og ropte inn mitt barn som heter Rine. Hun løp riktignok ikke rundt på bussen, men gikk forbi der vi skulle sitte.

Har ikke hatt noen hard fødsel, da barna mine er adoptert.

Skrevet

Det skjønner jeg 21.03!!! Jeg trodde ikke på det jeg heller, men det er nok sant dessverre.... En gammel klassevenninne sin søster kalte sønnen sin for det navnet.

hi

Skrevet

Ja, vil ikke henge ut et lite barn. Men bare lurer på om det er et både/og navn, som Chris eller Kim feks.

Skrevet

Nix, det var ikke Rine. Det var heller ikke i dag jeg hørte det. Visste ikke at det er et vanlig navn i Danmark. Jeg har aldri hørt det før, og ble rimelig paff da jeg hørte det. Tenkte fødsel og rier med en gang.....

Skrevet

Nei, det stemmer at det er et jentenavn fra Danmark, i likhet med Mie. Googler du "dansk statistik navne" så kan du se selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...