Gå til innhold

Mann her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at mange av dere jenter der ute søkte etter flere menn til å svare på spørsmål.

Kan innledningsvis bare fortelle med en gang at jeg gidder ikke å lese super lange tekster! Hold dere kort og konsis !

Når jeg gir dere svar, får dere reine ord for penga. Om dere liker svaret eller ikke, det legger jeg meg ikke noe særlig opp i. Men en ting kan jeg love. Det er at dere VIL få et ærlig svar !!!

So ladies, here i am.. Shooot !!! =)

MANN25

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

greit :) finne på noe og spør om, var egentlig bare innom :) men når jeg tenker over det så ja. jeg og mannen har vert sammen i tilsammen 8 år, og har et utrolig bra sexliv. men kunne tenke meg og prøvd trekant jeg , vet at han også har fantasert om det. men tør ikke ta det opp, og med hvem skulle det være liksom. jente tenkte jeg da. tips ? kan jeg ta det opp ?

Skrevet

Ja, jeg har et konsist spørsmål

Hvorfor er menn så feige? Ikke i møte meed en trussel, eller en synkende båt, men i møte med et annet menneske, og i en potensiell konflikt der det er følelser til stede?

Vennligst forklar.

Det var den konsise versjonen, og jeg regner med du klarer å lese og svare på den. Men dersom du ikke helt skjønte hva jeg mende, fordi det rett og slett var litt for konsist og magert, så kommer eksemplene her:

Jeg kjenner en fyr som ved en anledning gifta seg med ei dame fordi han tålte ikke at hun sippa - hun ville gifte seg, han ville ikke, men han greide ikke å leve med at hun var misfornøyd meg samboerskap.

Ved en annen anledning gikk samme fyren inn i et forhold med ei annen dame fordi han syntes synd på henne. Han hadde vært i Syden og hun hadde lånt huset hans. Da han kom hjem hadde han hatt det herlig med en masse kvinns i Syden (de var ikke sammen!), men hun hadde rydda og vaske i huset, og regna seg som et familiemedlem. Hun ble så skuffa da hun skjønte at hun hadde "venta" på ham uten at han hadde vært like kysk til gjengjeld. Så da gikk hun i svart, og de ble kjærester fordi han ikke greide å se hennes tårer og ulykkelige humør i situasjonen.

Jeg kjenner også en som heller vil drive egen dårlig atferd helt fram til eksplosjonspunktet. Dvs i stedet for å ta 1000 små kamper i livet, der han må fremme sine behov og være ærlig, vil han heller juge og juge helt til han med lovmessighet vil bli dumpa fordi han juger så mye og skuffer kona så ofte.

Han klarer f eks aldri si høyt til dama at "jeg hører hva du sier, men jeg kommer ikke til å gjøre som du ønsker" - i stedet jatter han med, og juger, og skjuler at han har gjort nettopp det motsatte, til han plutselig blir ferska og må gjennomleve en ganske sterk reaksjon.

Nå har han for 4. gang gjennomført en "hurtigpakking" og hurtigflytting, fordi hans atferd til slutt fører til skilsmisse. Men å lære seg å ta de 1000 små konfliktene har han sagt han aldri vil - det er så ubekvemt å være i konflikt! Å skilles hvert 6.år i stedet er liksom lettere fordi det er lenge mellom hver gang.... (nå har han 4 barn, så det skal sies at taktikken hans går utover noen uskyldige individer)-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...