Gå til innhold

Hvilken vogn ville du valgt og hvorfor ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga Edge Duo eller Oth urban Jungle ?

Hjelp meg å velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oij.. det er to HELT forskjellige vogner da!! :D Vet at før jeg fikk sønnen min så hadde jeg garantert gått for duo edge, men slik jeg tenker nå hadde jeg nok gått for urban jungle. Fordi den er lett, tar liten plass og jeg vet at jeg ville vært svært fornøyd med den som sportsvogn. Er jo sportsvogna man skal bruke lengst. likevel ville jeg hatt en firhjuling til soving i barnehagen og d går på stabilitet.

Men urban jungle er jo bare en drøm å trille, både i skog og mark og i byen. i tillegg er den utrolig pen å se til- til å være trehjuling da. (jeg er egentlig mest begeistra for firhjulinger)

Men d skal sies at jeg selv har en emmaljunga duo edge da, til min 15 mnd gamle sønn.. er strålende fornøyd. brukes mest i barnehagen, men har kun den vogna for øyeblikket så bruker den ellers også. men den skal selges nå.. siden vi triller til og fra barnehagen og har en masse oppoverbakker å gå. og med et barn på 10 kg oppi vogna er d jo 30 kg å dytte oppover bakkene :P ser på d som trening, men samboern vil gjerne ha ei lettere vogn nå da. så nå venter jeg på den NYE utgaven av mountain buggy urban jungle 2010 som skal komme snart.. (forhåpentligvis). =)

Skrevet

vet at det er to helt forskjellige vogner. :) og jeg er på en måte fornøyd med begge. derfor vanskelig å velge. Liker 3 hjulinger, men ikke på vinteren. men igjen så er det møkk å trille vogn uansett åssen vogn man har. men jeg liker også at de skal sitte mot meg. Det går jo ikke på oth. :/

herregud for et luksus problem :)

tar oth liten plass i bilen når den er slått sammen ?

Skrevet

Jeg har hørt at oth skal være god på vinteren i forhold til en del andre trehjulinger. synes at hvis man først skal ha en trehjuling (i hvert fall ut i fra mitt behov) så burde fronthjulet være i grei størrelse. er jo d som skal bane veien for resten på en måte... oth sine hjul skal vist være gode slik da! Jeg og tenker faktisk litt på det at barnet er vendt fra deg, vil jo gjerne ha muligheten til å snu. Men alt handler om vane i følge mine venner i hvert fall.. skal du ha den som sportsvogn eller duo?

den blir lang sammenlagt, men ganske flat.. også bare 10-11 kg da :D drømmen<3 hehe..

Jeg har i hvert fall funnet ut at man på vinteren må ha lufthjul i hvert fall her jeg bor.. trillet i vinter med plasthjul og hjelpemeg hvor det klabbet på hjulene..ble jo så sint! derfor gikk jeg til innkjøp av en brukt duo edge.

begge disse vognene har lufthjul da.. så det er jo i grunn ikke noe problem for deg =) men du tror ikke at du uansett kommer til å ha en firhjuling som barnehagevogn eller slik da.. for da har du jo muligheten til å ha barnet mot deg i den..? men ikke vet jeg.. man får liksom ikke alt d man vil ha i ei vogn! og d gjør meg egentlig tullete :D

Skrevet

Hvorfor ikke velge en av de lettere emmaljunga-vognene da, med mange av de samme egenskapene som duo edgen, men halvparten av vekta? City Crossen f.eks- eeeelsker den vogna=)

Skrevet

4 stykker på barselgruppen som hadde de svære svintung Emaljungavognene....de har alle byttet vogn til en lettere og mere anvendelig vogn.

3 av oss hadde 3 hjulsvogn- vi bruker de samme vognene enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...