Gå til innhold

Jeg jobber for en gal lege!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter snart 2 år er jeg i ferd med å klikke. Løper beina av meg hele dagen for han, å får mye kjeft og kritikk. Jeg har 1mnd oppsigelse. Vet det kommer til å bli en uutholdelig periode.men kom på noe idag (etter å ha fått huden full..igjen..) Hva hvis jeg leverer oppsigelse den dagen jeg går ut i ferie? Har 4 uker fri. Er det lov? Jeg er organisert i YS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at det er opp til arbeidsgiver om han godtar det. Noen gjør det mens andre vil at du skal jobbe en mnd etter ferien.

Jeg hadde en vanskelig arbeidsgiver så når jeg sa opp måtte jeg gå 4 mnd p.g.a at en av mnd var ferie.

Skrevet

Ja, det kan du! Du kan til og med være sykemeldt i oppsigelsestiden om det går på helsa løs.

Skrevet

Ender vel med at jeg ikke får utbet. Feriepenger eller noe i den duren. Han er veldig gjerrig. I fjor fikk jeg det utb.i august. Måtte ha ferie først,så få pengene mente han. Han er en smart mann,så jeg ender vel opp med å tape noe på dette..

Skrevet

Hehe huff.. Høres ut som du jobber for sjefen min. Bare han er tannlege..

Var på nippet til å si opp forrige uke, men alle rundt meg sa jeg ikke burde si opp. Så nå har jeg i det stille begynt å søke etter nye jobber. Å så er det sommerferie snart.

Men arbeidsmiljøet hos oss er ikke bra.. De svarer ikke når vi tar opp ting osv. De er også veldig gjerrige.

Kjedelig at noen skal få lov til å holde på sånn..

Lykke til da!

Skrevet

Verste av alt er at han er fastlegen min og arb.giver. Så sykmelding blir helt uaktuellt. Angrer bittert nå,men jeg stolte på denne mannen.

Skrevet

finnes jo private leger som kan sykemelde deg,eller du kan bytte lege. Hvis du bytter til en som ikke har fullt får du sikkert komme dit før de 4 ukene det tar.

Skrevet

Jøss, hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd vi jobba på samme legekontor.

Jeg skal si opp ASAP når jeg finner meg en ny jobb..... men, jeg har 3 mnd oppsigelse da :(

Skrevet

Har du virkelig arbeidsgiveren din som fastlege?

Høres meget merkelig ut...

Skrevet

Ja må prøve det. Idag sprutet tårene når jeg gikk fra jobb. Det er første gang,men skal å bli siste. Går ikke ann å ha slikt arb.forhold. I det ene øyeblikket tuller og spøker han, i det neste blir han rasende med meget syrlig tunge. Har mange psykopat trekk!

Skrevet

Det har vært praktisk i forhold til sønnen min, å jeg har fått hjelp og resepter lettvint. Jeg har ingen "pinlige" sykdommer, har bare fått henvisning til sykehus når det gjelder gu. Syns synd på dere andre som åsså har det vanskelig på jobb!

Skrevet

20:55 her...

jeg har grått MANGE ganger på jobb, og det er grusomt!! Men jeg finner ikke noe annet, og trenger jo jobben og pengene.....

Hos oss er jeg den eneste som IKKE har legene ved senteret som fastlege, så det er nok ganske vanlig.

Skrevet

Uff ikke lett.. Lykke til, håper vi finner noen flinke proffe leger som trenger sekretær;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...