yasmina Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 er hva jeg deler hus med for tiden. Hva som er verst, hva som driver meg mest gal er usikkert for de har mange fellestrekk. De maa ha hjelp til det meste som matlaging, huske aa bytte klaer, fortelle at det er badetid ( her klarer heldigvis den senile seg selv saa lenge noen minner han paa det ) - krangle om det faktum at det er badetid akkurat naa, legges tidlig,hvile middag, forventer middag presis kl 1330 ( hallo, hvem spiser middag da ??? ) hver dag for aa saa forlate bordet uten aa rydde noe etter seg ( her er ungene faktisk flinkeste) og for ikke aa nevne stille de samme spoersmaalene gang etter gang. Ja, og la oss ikke glemme - nekte dem adgang til trappene for de er farlige, her faller man lett, baade barn og senile. Og baade barn og senile blir sinte naar de ikke faar viljen sin. 2 barn er som ti, vel - 3 barn ( 5, 4 og 2 aar ) pluss en senil mann paa 77 er som 100 !!!
tante grusom master of law Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Hahaha! Jeg synes en er som ti om dagen, men ser att du har det verre. Uffameg:)
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Av med hatten, bøyer meg i støvet og vurderer å åpne en kjølig burgunder for å skjenke deg et cyberglass med vin. Det har du fortjent! Her er sol og stille kveld, tre barn sover, eldste sover ikke men er heller ikke hjemme, og gubben er på treningstur med sykkelen sin. O fred o salige fred SKÅL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå