Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 vi har for tiden litt problemer i forholdet. så har vi funnet ut at vi er nødt å ta oss en tur uten barn, bare oss to. vi har snakket om utenlands.. noen med forsslag? blir en tur fra torsdag/fredag- søndag.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Da hadde jeg enten dratt et sted dere har vært før (og dermed sett i det minste "hovedsightsene") eller dratt et sted der det ikke er så mye å se på, men likevel er fint å være. Selv er jeg glad i Helsinki, London og Barcelona.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Murmansk. Bare sånn for å forstå hvor bra man egentlig har det....
Villa Perlesukker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 haha Murmansk har jeg faktisk vært i og må si meg enig med anonym over her... haha fikk meg en latter nå!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Jeg ville dratt til et sted hvor dere kan gjøre noe sammen, ikke bare shoppe og dille. F.eks. padling, klatring, fjelltur, mm. Vestkysten av Irland, kanskje? Mange fine båt- og gåturer der.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Ville nok ha reist på fjellet jeg.. Et sted hvor det var kunn basics slik at jeg måtte ha snakket med partneren min. Selvfølgelig hadde jeg tatt med meg masse drikke og noe digg å spise som ikke nødvendigvis trenger lang tilbredning.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 http://www.altomspa.no/reportasjer/4-reportasjer/79-romantisk-luksus-helg-pa-hoyfjellet Hvile ut, føle seg opplagt, våken og pigg. Gå lange turer sammen og få til de gode samtalene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå