*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg skrev et innlegg her om dagen hvor jeg lurte på om jeg kunne være gravid igjen ALLEREDE bare 9 uker etter jeg fikk gutten min med haste-ks.. Nå har jeg tatt en test i kveld og den var negativ... Skal ta en i morgen tidlig også med morgenurin, men den blir nok også negativ.. Men jeg kjente jeg ble skuffa da jeg var å kikket på testen... Har jeg lov til å være litt skuffa?
Nikamo Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Alle følelser er jo "lov" - det er ingenting du kan styre... Men jeg synes heller du skal tenke at det er fint at du ikke er gravid igjen allerede; så får du denne viktige første tiden med sønnen din uten å måtte forholde deg til et svangerskap i tillegg. Tror dette er en stor fordel både for deg og ikke minst for sønnen din
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Klart du har lov til å være skuffa! Selv om fornuften tilsier at det sikkert er lurt å vente litt med å bli gravid igjen, så hører følelsene bare av og til på fornuft
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 jeg vil gjerne ha to tette(ca 2 år mellom dem), men ikke såååå tett;) men ble helt klart litt skuffa.. tenkt på dette i et par dager nå, så det har vel noe med hva jeg nesten hadde vent meg til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå