Gjest Skrevet 10. juni 2010 #26 Skrevet 10. juni 2010 alt med sjokolade...sjokoladeis(møvenpick sin mørk sjokolade) eller is med tykt sjokoladetrekk på, nugatti på brødskiva, eller freia melkesjokolade, eller japp, eller daim...hehe men prøver å la være da:) men litt må man kose seg!
Mamma til to guttegull Skrevet 10. juni 2010 #27 Skrevet 10. juni 2010 Her går det i vannmelon og nestea fersken is-te. Is og Pink-Lady epler hører også med.
miamb17 Skrevet 10. juni 2010 #28 Skrevet 10. juni 2010 høres sikkert merkelig ut men har forferdelig lyst på vaskemidler!! Dvs jeg spiser dem ikke (klarer takk og lov og styre meg), men har fryktelig lyst. Kan stå og sniffe leeenge på Jif, Zalo, Domestos Fresh osv. Har også lyst på alt som er surt og syrlig. Sitron, surt godteri, grapefrukt, osv..
Grevinnen Skrevet 10. juni 2010 #29 Skrevet 10. juni 2010 Jeg ler meg skakk - vi gravide er jammen en egen rase for oss selv! Selv har jeg det på samme måte osm flere her. ISBITER! Jeg "spiser" flere store glass med isbiter hver dag, og blir helt gal hvis jeg ikke får det. Helt avhengig! Elsker den knasinga i munnen, og det kalde deilige... Bare vann med masse isbiter er også deilig, men best hvis jeg tar isbitene litt i blenderen slik at de blir i passe knaske-størrelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå