Gå til innhold

GRRRRRR NAV!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, enda et klageinnlegg ang NAV. Skulle nesten hatt en undersøkelse på hvem som egentlig får foreldrepengene i tide!!!

Søkte for over 2 mnd siden og gikk ut i permisjon på fredag. Fått flere beskjeder om at jeg skal få pengene når jeg går ut i permisjon, men nå gir jeg faen meg opp!!! Og ingen vits i å ringe, for jeg får bare beskjed om at jeg kan ringe tilbake om en uke. Gang på gang.

Jaha, så hva skal jeg handle mat for da?`Eller hvordan skal jeg ha råd til buss eller taxi til sykehuset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på fjerde måned. Håper jeg får foreldrepenger før permisjon er over;)

Skrevet

?????????????

Gikk du ut i permisjon nå på fredag får du ikke noen penger før i slutten av mnd.

Hva trodde du?

Skrevet

helt utrolig. jeg skal søke i morgen, da er det 1 1/2 mnd til jeg skal ut i permisjon, men så får jeg lønn i august for det jeg jobber i juli så skal nok klare meg om de ikke kommer før september/oktober, nav her ville ikke at jeg skulle søke før ca 1mnd før

Skrevet

Da skulle du kanskje ha søkt før også da ettersom det ofte er 3-4 mnd saksbehandlingstid

Skrevet

Jeg fikk faktisk penger før jeg gikk ut i permisjon. Startet permisjon i slutten av mai. Pengene var på konto 20 mai!! Sjokkert når jeg så det var fra NAV. Hadde ikke noen problemer forrige gang jeg var i permisjon heller. Så heia NAV Asker:)

Skrevet

Det er faste utbetalingsdatoer på foreldrepenger. Om du går ut i perm den 05.06, kan du ikke forvente penger før i slutten av mnd uansett...

Skrevet

Men dere må mase!

De har seg nemlig sånn at de ikke etterbetaler mer enn 3 mnd, og det er jo kjipt og gå glipp av de pengene.

Jeg fikk mitt i orden 2-3 dager før de ikke ville etrterbetalt meg.

HELT UTROLIG!

Skrevet

HI her.

Det er nav som har sagt jeg skulle få det fredag som var, men de er fortsatt til behandling. Og skulle gjerne ha søktfør, men ettersom en ikke får søkt før etter uke 26 er en litt prisgitt det de lover.

Ble lovet 1 mnd behandlingstid, skriftlig til og med. Og jeg venter også på etterbetaling av sykepenger for halve april og hele mai. Har lånt penger så det holder for å klare meg, men nå er det nok

Skrevet

sendte søknaden når jeg kom hjem fra sykehuset med guttungen 10.aug. i fjor og fikk første utbetalingen andre september... NAV Bamble Thank you!!

Skrevet

Da er det kanskje ikke foreldrepenger du har søkt på, men engangsstønaden.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere hakker løs på lokalkontorene?? Det er vel ikke deres feil at NAV forvaltning ikke greier får ut pengene.. Lokalkontoret stempler jo bare søknaden og sender den videre... Eneste utbetaling som styres av lokalkontorene er sosialhjelp....

Skrevet

HI her igjen.

Det er foreldrepengene som skulle ta en måned. Overgangsstønaden er estimert til å ta 3 mnd. Hvilket sikkert vil si 5 mnd.....Og den har de ikke begynt å behandle ennå, sa de.

Skrevet

...og i noen tilfeller så "glemmer" lokalkontoret å sende søknaden videre.

Skrevet

Nav betaler ut foreldrepenger rundt den 25. i hver mnd, så hvordan skulle du ha klart å få foreldrepenger allerede når de ikke utbetales for juni før rundt den 25. juni??

Du har vel fått lønn fra arbeidsgiveren din fram til og med 4. juni, så litt penger har du vel??

Det er jo bare å gå inn på Nav sine sider og se oversikten over utbetalingsdatoer, så ser man jo at det ikke kommer penger før i slutten av mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...