Melkerullen Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Har dere tenkt på hvilken farge dere skal velge? Jeg har lyst til å få malt rommet ferdig før tulla kommer, slik at jeg kan kose meg med å innrede i permisjonstiden og slippe å gå i malingslukt. Ingen bråhast, men likevel kjekt om det hadde vært ferdig. Eldstejenta mi har gult rom, det er veldig trivelig, innredet med hvite møbler og masse rosa ting, de som kommer ut fra rommet mener bestemt at det er rosa og må inn og dobbeltsjekke for å se at det faktisk er gult, hehe. Tenkte kanskje en dus rosafarge på babyommet? Det blir noe mindre dette rommet enn det søsknene har, men slik er det - kan ikke trylle det større:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 hva med lys grønn? Syns det er veldig fint:) spesielt sammen med rosa:)
Tredje drøm Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jenta mi har 3 lys rosa vegger og 1 lys grønn. Passer veldig fint sammen. Har hvite lange chiffongardiner med påsydde sommerfugler i flere pastellfarger. Hvite møbler, og bilder og annen pynt på veggene er i samme pastellfarger som sommerfuglene på gardinene. Rosa teppe på gulvet. Så da er det endel rosa (som både hun og jeg er glad i), men ikke altfor rosa. Babyen skal overta dette rommet, for storesøster skal få nytt rom. På det nye rommet tenker jeg å male veggene hvite og supplere med rosa og kanskje litt lilla på gardiner, teppe og pynt.
Tullball Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Kan anbefale Jasmin fra Sens maling. Den har mannen min malt på jenterommet og det ble helt nydelig. Lys, nesten gammelrosa farge.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Vi går for hvite panelveggerog en lys grønn tapetvegg: http://www.sandbergab.se/sv/produkter/tapeter/Kaspar%20(NW)/522-18 Synes tapeten er nydelig! Blir nok raskt fylt med prinsesseting, så trenger ikke så mye rosa bagrunn, synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå