Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Hvis en mann her er utro, så skal han hives på huet og ræva ut i en fart en aldri har sett maken til, for da er han en drittsekk... Men hvis noen damer her innrømmer utroskap, så forventer de å få forståelse, trøst, og bifallelse fordi da kan det plutselig skje alle og det er ingen big deal?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 det er myyye her inne som ikke er logisk altså!!! fikk prøfil her for litt over to år siden, og jeg syntes denne siden bare blir verre og verre. ikke kan kan innrømme feil, ikke kan man skrive feil. her ikke kan det bare være de perfekte husmødre. og nå som jeg skriver dette, får jeg kjeft for det også skal du se!!! syntes det er trist, for det var en gang ett fint sted å be om råd og hjelp...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Det er jo ikke alle måter å be om råd på som er like logiske heller, da. Dessuten fikk du faktisk noen seriøse svar med støtte på å kontakte bup. Ikke være slik en dramaqueen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Men du hi, hva er logikken i at folk skriver at de innser de har gjort/eller gjør noe dumt, de har vært utro, de forteller hvorfor, og så kommer slike som deg dundrende og kaller de for fryktelige mennesker, osv. Hva med den tråden hvor en spør om andre har en elsker på si. Da kommer du hoppende igjen og fordømmer de som svarer. Hva vil du oppnå? At folk ikke skal svare på slike tråder? Det kan du nemlig ikke bestemme! Ikke uttal deg før du vet mer om hva som ligger bak de forskjellige sjebnene. Se opp for din egen karma, ikke bare alle andre sin!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Hæ? Jeg? Jeg har bare lest og observert, det finnes flere anonyme enn meg vel? HI
Villa Perlesukker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Det er vel fordi dette er et samfunn av kvinner og vi føler vi må støtte hverandre. Tror jeg da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 ja, hadde man bare støttet hverandre så...
Gjest ->>- Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Mens du åpenbart tenker det er helt logisk at dersom nicket Anonym mener dette i en diskusjon og dette i en annen, kan du konkludere med at "Dib-damene mener både dette OG dette"? Joddah.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Rent bortsett fra det faktum at det er tydelig, og svært lett å se når det er den samme som har skrevet flere innlegg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå