Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 venter bare på magen skal synke her nå.. 36+5 på vei. Helt øm og sår på høyre siden.. Vesla er ikke i nærheten av ribbeina mine men det presser god oppi der.. ligge,sitte eller stå er ikke godt lengre...Er førstegangs hvis det har noe og si.. når datt magen deres ned??? Hvillken uke??
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 I mitt første svangerskap sank magen når jeg var 30 uker på vei, å fødte i uke 34. Så her datt den ned ca 4 uker før. Nå er jeg 30+0 å magen har begynt å senke seg.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 magen min sank da jeg var 34-35 uker på vei. Fikk gutten min da jeg var 38 uker men nå var det haste ks så vet ikke om det hadde begynt av seg selv rundt da eller om jeg måtte venta 4 uker til:P
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 da bør vel denna kula synke snart..
gummitarzan Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 min har ikke synket enda...er 11 dager til termin..så den trenger ikke gjøre det
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2010 au au au sier jeg da.. hehe.. med min flaks så synker vel ikke magen her da.. 3 max 5uker til med ømhet oppi ribbeinet.. ja ja.. håper de siste ukene går likefort som til nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå