gummitarzan Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 i dag var jeg å besøkte min venninne som akkurat har fått baby..var der i 2 timer og på den tiden ammet hun nesten hele tiden med et bleieskift i mellom,... da tenkte jeg: kanskje jeg bare skal nyyyyyte de siste dagene som er igjen før det bare blir amming,gulping,bæsj og gråting har til nå stresset med å få ut den lille,men nå tenker jeg at jeg skal bruke de siste dagene/ukene til å slappe av å sove når jeg har tid til det!!!! ting forandrer seg fort!!!
Melkerullen Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det har du nok helt rett i! Gleder meg veldig til å møte godjenta mi, men vet og at da er slutt på å sove lenge av gangen og nok en sjef er ankommet huset,hehe. Men det er og en koselig periode som vi må ta godt vare på - de vokser så fort opp:)
Pixie Power Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 hehe, sant nok :-) Det er nå du kan styre dagen din selv. Selv om fokuset endrer seg og det er mye kos, så blir det fort lite søvn. Husker dessuten jeg fikk høre at jeg burde nyte det å være gravid med førstemann, for neste gang er det ikke samme muligheten til å slappe av. Og det er sant. Skule sovet mer i første graviditeten, hehe. Nå er det full rulle med eldste, og snart kommer det en sjef til i hus ;-)
mammaen til 2+1 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Hahaha må le litt med dere her ja... husker jeg var sååå ekstreemt klar for å få ut lillegutt på slutten.. var rett og slett skam klar fra uke 36-37.... Fikk høre fra alle at jeg måtte nyte den siste tiden for meg selv og bare gjøre aalt jeg hadde lyst til og kunne tenke meg... eneste jeg tenkte på var å få ut gutten min... Etter at gutten var komt var det jo kjempestas.. ikke noe å si på det... men da ble det fort oppdaget hvor luksus det var å kunne bruke laang tid på badet... sove lenge... dusje lenge.. bare bli med på ting som skjedde.. reise på kino og sånne ting... nå er gutten vår 15mnd og jeg kan sikkert telle på en halv hånd de gangene vi har fått gjort noe sammen bare jeg og mannen etter at han har blitt født... Har ikke noe hastverk med denne jenta hvertfall.. tvert om.. hun kan få bo der i magen så lenge hun vil.. =)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 nyt det:) hehe, det er nå du kan styre dagen din selv ja:) Merker det spesielt godt siden hele dagen min kretser rundt mini!
Tullball Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Veninna mi har en på 7 uker og hver gang jeg er der så tenker jeg "huff, hva er det jeg har begitt meg utpå?" Han er nydelig og jeg gleder meg virkelig til jenta mi kommer ut, men jeg stresser ikke og hun kan gjerne vente til termin (to uker til). Sover mens jeg kan. I går natt sov jeg 13 (!!) timer...
kamillepersille(78) Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 He he..joda, jeg har også nydt min graviditet og frihet..Og virkelig boostet mine sosiale aktiviteter!! Men begynner å bli vannskelig å kose seg med den når man er i uke 42..Forstår jo det med lite søvn og sånt, men det er det da nå også..Formen har jo gått litt ned de siste to ukene..Er vel lov å bli mer enn litt utalmodig når man er i uke 42 Begynner å bli redd for at hvis "lille"mann skal få bli her inne så lenge han vil, så kommer han ut til sin konfirmasjon, og så må pappaen kjøre meg rundt på en truck i mellomtiden..he he..NOEN koser seg hvertfall riktig godt i denne kroppen nå (om enn ikke det er meg)..
bondeknøl Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Jeg husker jeg tenkte sånn etter første kom til verden. for da hadde jeg vært så utålmodig med å få henne ut.. at jeg tenkte at neste gang skal jeg nyte de siste dagene.. men nå sitter jeg her fødeklar og er like utålmodig som sist.. klarer ikke nyte dette jeg! huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå