*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg skrev et innlegg her om dagen hvor jeg lurte på om jeg kunne være gravid igjen ALLEREDE bare 9 uker etter jeg fikk gutten min med haste-ks.. Nå har jeg tatt en test i kveld og den var negativ... Skal ta en i morgen tidlig også med morgenurin, men den blir nok også negativ.. Men jeg kjente jeg ble skuffa da jeg var å kikket på testen... Har jeg lov til å være litt skuffa?
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Selfølgelig er det det!!! Det er helt naturlig å føle seg skuffa, spesielt når en kanskje har innstilt seg på det. Ta en ny test i morgen du. Men vil dere ha en til nå? Da er det jo bare å prøve igjen og igjen . Lykke til og hold oss oppdatert da
gummitarzan Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 hehe trur ikke jeg hadde blitt skuffet,men det har DU sefølgelig lov til å være!!!!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 Det var nok ikke noe vi ønsket veldig sterkt helt enda.. Men jeg vil gjerne prøve igjen om noen 8 mnd ca.. sånn når mini er rundt 10-12 mnd:) vil ha to tette! Men nå hadde jeg gått å tenkt litt på det i et par dager og venta spent på testen skulle komme i posten så jeg kunne ta en test.. også var det bare en strek da gitt:/ Ble litt skuffa kjenner jeg:/
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Prøv igjen siden du Linyen, du har heldigvis god tid på deg til å klare to tette. Beundrer deg litt for at du vil det, jeg tenker bare hvor mye det blir med en for meg. Så all ære til deg
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2010 hehe ja det kan bli tøft, men vil ikke at det skal bli så stort gap i alder mellom de små Så max 3 år mellom. Når mine er 10-12 mnd og vi starter å prøve, så er jo mini snart 2 år da den andre kommer(om det klaffer på noen av de første forsøkene!)! Og det er jo ikke sikkert det klaffer med en gang, så da får vi mye å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå