Malin G. Spann Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Trenger kontroller til wiien min, men de er jo ganske dyre. Går det ann å kjøpe disse uorginale? I såfall, har det noe å si om de er orginale eller uorginale? Jeg kunne jo sikkert kjøpt på e-bay, men siden jeg er ganske dum i knollen skjønner jeg meg ikke helt på de greiene der..
BettyBoob Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 hehe, det er dyrt ja! Sønnen min på 4 fikk Wii til bursdagen sin. Var pent nødt til å kjøpe ekstra kontroll ja, og kjøpte originale (så vet jeg at det funker, og ikke går til he.. med en gang). Ble 1200,- Men vel verdt det, vi har mere moro når vi kan spille mot hverandre!
-carina- Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Vi har Wii, har kjøpt en uorginal kontroll og den fungerer fint den... Merker ikke forskjell på den originale og den uoriginale... )
Malin G. Spann Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 Hvor får man kjøpt uorginale kontroller da?
-carina- Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Sorry, så ikke den før nå... Jeg kjøpte våre uoriginale på Game Stop. Og de har garanti, så liker du dem ikke kan du bytte dem (innen 14 dager?). )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå