Kanskje snart <3 86 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Opprettet en skravletråd for IKM i uke 24 med masse lykkeønskninger til oss som venter på en liten spire i magen ) Synes det er spennende å følge med andre her inne og det er godt å ha noen å skravle med Selv er jeg ikke så veldig aktiv prøver denne måneden, da samboeren er mye vekkreist. Hadde egentlig lovet meg selv å ta en liten pause fra prøvingen, men som mange sikkert vet så er det ikke lett når ønsket om barn er så stort og tålmodigheten blir satt på prøve:P Nå må jeg jo også si at jeg er en veldig utålmodig person:P Er i 7pp og det er jo ikke såååå lenge, men det føles sånn!! Har så og si ikke testet etter EL denne pp (gikk tom for tester rett etter den siste testen nesten ble positiv) men er ganske sikker på at EL var 4. eller 5. juni grunnet EL symptomer. Heldigvis fikk jeg noen netter med samboeren like før. Er ikke helt sikker på når jeg har IKM denne pp da syklusene mine varierer litt med 1-5 dager... Har regnet ut at IKM mest sannsynlig er rundt slutten av uke 24 og utifra antatt EL rundt 18 juni. TR pleier å komme14-15 dager etter EL hos meg. Lykke til alle sammen :-D !!
Solstråle86 Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er nå i min første aktive prøveperiode og gleder meg stort til å se om det gir resultater Lykke til til oss alle i uke 24!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 Så spennende Solstråle86 Håper du får en fin prøvetid og at spiren sitter om ikke så lenge ) Tvitvi
BettyBoob Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Hei! Vi bestemte oss for å starte å prøve i april. Problemet vårt er at mannen har så laber sexlyst, og dette har vart i ett år nå. Det er kjedelig for oss begge, og spes når man skal prøve på barn, for det vil han ha. (jeg har en sønn på 4 fra annet forhold) rakk ikke EL i april, og i mai hadde vi sex 1 eneste gang... Denne mnd har jeg faktisk fått ham med noen runder i høyet før og på EL - og krysser alt jeg har!! Har ikm 20/6, har akkurat hatt EL mao finnes det ingen IKM liste for uke 24 her nå? jeg finner ingen iallfall. Lykke til :DD
Kanskje snart <3 86 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 Hei BettyBoob ♫ ♪ Ikke en lett situasjon du er i med tanke på prøvingen... Nå vet ikke jeg hvorfor mannen din har laber sexlyst som du skriver, men er du sikker på at han virkelig har lyst på barn nå tenker jeg? Regner med at han skjønner at da holder det sjelden med sex i ny og ne... Selv om det er en del da som det klaffer fort for uten særlig aktiv prøving. Så du må ikke miste motet Har du snakket med mannen din om dette? Er uansett lovende denne måneden da, siden det ble sengekos på dere før og under EL, krysser alle fingrene for deg )
villmusa Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Slenge meg på her. Har ikm i midten av neste uke og er veldig spent..tør ikkje håpe for mye
BettyBoob Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Hei :ITakk for svar! Joda, har spurt ham flere ganger om han er helt sikker, og ja - han har veldig lyst på barn. Han synes det er fælt at han ikke har noe særlig sexlyst, og han aner ikke hvorfor. (det kan ha sammenheng med en mulig diagnose, skal til nevrolog til uka). Ellers har vi det kjempefint, men dette med så lite sex plager oss begge fælt. Spes meg nå når vi liksom skal prøve Takk takk! Jeg krysser fingrene selv denne PP!!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2010 Hei igjen BettyBoob ♫ ♪ Oki, da er det jo en annen sak hvis det kan ha sammenheng med en diagnose... Håper uansett dere finner ut av det og at sexlivet ordner seg etterhvert Tvitvi!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 Hei Melder meg inn her... Har IKM 16 juni. Hadde en SA i februar og har siden hatt noen rare og uregelmessige sykluser. Har hatt en liten følelse på at det har rettet seg denne mnd, men det gjenstår å se. Har ikke brukt noen "hjelpemidler" enn hostesaften solvipect noen dager før og etter antatt EL. Gjenstår å se om det har hjulpet. Noe som er merkelig er at i dag har jeg hatt lysrosa utflod (veldig lite) med lette menssmerter, stikninger i siden av puppene og i lysken, voldsomme frysninger (til tross for 19 grader ute) og hodepine. Dette begynner å ligne det som jeg følte for før graviditeten i februar. Noen som har det likens? Har ingen forhåpninger, men håper på det beste:) Lykke til oss alle her inne:)
Håp2011 Skrevet 10. juni 2010 #10 Skrevet 10. juni 2010 Hei. Jeg har IKM 15 juni. Det som er så rart er at jeg testet SVAKT!! positivt i går 9 (er testoman og har sånne billigstrimler). Testet på ny i dag og den var litt sterkere enn i går. Grunnen til at jeg testet så tidlig er at jeg har gått å vært svimmel siden 3 dpo. Andre symptomer har kommet etterhvert."Sliten" i overarmene, ligner på den følelsen jeg har i lysken og over nedre del av magen. Som om jeg har tatt mange sit-ups og syklet maraton. Ømme bryst! Småkvalm, men stor apetitt på mat. Hetetokter. Humørsvingninger, stakkars mann :/ Skal ta en ny test i morgen og se om den er sterkere. Hvis den er det så må det jo være noe på gang
Kanskje snart <3 86 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. juni 2010 Oi, dette høres jo lovende ut Håp2011:)! Håper du får sterkere test i morgen, uansett så viser jeg et forsiktig gratulerer siden du har testet svakt positivt :-D !! Lykke til, hold oss oppdatert
- S - Skrevet 10. juni 2010 #12 Skrevet 10. juni 2010 Hei jenter! Slenger meg på her jeg også.. første skikkelige pp nå, og hvis beregningene stemmer skal vi ha timet forsøket ganske bra (noe som er en utfordring i seg selv ettersom vi bor i forskjellige byer pga studier..) så nå er symptomjakten i full gang.. er litt tidlig å være småkvalm allerede? (ikm ca 17.juni).. Bare å smøre seg med tålmodighet – lykke til alle sammen!!
Solstråle86 Skrevet 11. juni 2010 #13 Skrevet 11. juni 2010 Hei alle sammen Syns dagene går veldig seint nå, har IKM på mandag.. Er det for tidig å pørve seg med en test på lørdag/søndag?
Håp2011 Skrevet 11. juni 2010 #14 Skrevet 11. juni 2010 Streken på strimmelen var dobbelt så sterk i dag (fin og rosa Men klarer ikke å glede meg over nyheten ennå (pga tidlig sa i desember uke 5) Er så redd at det skal gå galt denne gangen også. Syns bare det er så merkelig at jeg tester positivt så tidlig og har megasterke symptomer. Tvillinger? Dobbelt så mye hcg.. Hmm...
villmusa Skrevet 12. juni 2010 #16 Skrevet 12. juni 2010 Da sie eg et forsiktig gratulere eg og :-) Kan ikkje tenke meg at ikkje det stemme når du har fått flere positive testa :-D Kryssa fingrane for at alt går bra denna gangen xxx :-)
Ladylus Skrevet 12. juni 2010 #17 Skrevet 12. juni 2010 Slenger meg også med her Jeg sluttet på p-pillen for ikke så lenge siden, da meg og min mann var enige om at tiden var inne for å prøve å få barn (Vi har vært gift i to år) Nesten rett etter jeg sluttet på p-pillen fikk jeg mensen, (21.mai) og i følge det jeg har regnet ut, hviss jeg har normal syklus, så passet EL veldig bra med den dagen vi hadde sex (3 juni), og jeg har IKM ca 17 juni. Føler virkelig at det er noe på gang, hadde en liten blødning 9 juni (festeblødning?) og kjenner ubehag/smerter i underlivet + stikking i bryster. er veldig spent på om d kan ha klaffet på første forsøk, eller om det ubehaget jeg kjenner har med stoffer fra p-pillen, som skal ut av kroppen....? Noen som har noe formening? Og når kan jeg tidligst ta en test, å forvente å få riktig resultat?
sheba83 Skrevet 12. juni 2010 #18 Skrevet 12. juni 2010 Etter å ha fått litt håp de siste dagene fikk jeg i dag mens 3 dager på overtid... så da blir det en ny runde på oss. er litt kjipt at manan min skal ur å reise i slutten av mnd. så er ikke sikkert det blir noe neste gang heller... men men sånn er livet. nå er jo jeg så heldig å ha en liten krabat fra før av som gjør ting litt lettere da lykke til videre alle sammen, håper at det klaffer for dere
Kanskje snart <3 86 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #19 Skrevet 12. juni 2010 I dag er jeg 8 DPO, ingen tegn til PMS symptomer ennå som jeg pleier å få rundt denne tiden. Men det kommer nok snikende etterhvert. Mulig at jeg har begynt å bli litt pessimistisk etter 7 pp nå Har egentlig lave forventninger til denne pp da det har blitt lite prøving, men noen dager rundt EL ble det jo Tok en EL test i dag, for å sjekke om det er et lite håp om at den kanskje slår ut før en graviditetstest selv om jeg vet det er tidlig... Det dumme er at jeg har fått positive El tester flere ganger 1 dag eller to før TR. Nå er det fremdeles 6 (muligens flere dager) til IKM, og testen slo ut sånn midt i mellom positiv. Dvs at strekene var like sterke. 1-2 dager før EL pleier teststreken å være en god del sterkere enn kontrollstreken, men har lest at like sterke streker skal regnes som positivt det også. Så kanskje og da mener jeg KANSKJE det er et lite håp, men tørr ikke å forvente for mye... Tvitvi
BettyBoob Skrevet 13. juni 2010 #20 Skrevet 13. juni 2010 Yo! Jeg er nå 6 DPO, og har hatt ømme pupper og mensmurringer i livmor og rygg siden EL. Det kjennes likt ut som ved forrige graviditet, men har ikke IKM før om 1 uke, så liten vits i å teste... FÅr smøre meg med tålmod!! Husker jeg svei av noen neg. tester forrige gang pga at jeg kjente meg sånn her i kroppen. Krysser fingre og tær!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #21 Skrevet 13. juni 2010 Positiv El test i kveld også, så jeg klarte ikke å la være å ta en graviditetstest... Tok en sånn billigstrimmel og nå skjønner jeg ingen ting!! Kontrollstreken kom opp og like etter kom det en HALV (???) lys men tydelig rosa strek. Hvis jeg ser godt etter så er det en hel teststrek men det er bare halve som er tydlig lys rosa. Regner med testen er defekt, tørr ikke å tro noe annet. Er bare 9 DPO. Synes allikevell dette var merkelig... Hva tror dere? Noen som har opplevd dette?
Ellimelli Skrevet 13. juni 2010 #22 Skrevet 13. juni 2010 Ja, da er jeg visst med her inne igjen inntil tr har meldt sin ankomst, (eller helst ikke), søndag den 20. Jeg prøver å roe ned forhåpningene, -har snart holdt på med prøvingen i halvannet år, og vil gå på veggen hvis jeg skal være her inne hver måned, men noen ganger er det litt mer sannsynlig at sjansen er der enn ellers. Denne måneden vet jeg vi traff ganske bra rundt el, og jeg har hatt pms-symptomer i over en uke. I går begynte jeg å kjenne en vemmelig smak i munnen, -prøver å bli kvitt den hele tiden, men det går ikke. Litt surt, liksom. Og jeg lufter og lufter i huset, fordi jeg synes det lukter surt og innestengt. Idag er jeg overbevist om at noen røyker sigar i nærheten her. Om ikke annet så byr nå ihvertfall kroppen på noe nytt denne måneden, og det er jo bra. Så får vi bare se.... Krysser fingre for oss alle, og ekstra hell og lykke til dere som er igang med testingen!! Ellimelli
Håp2011 Skrevet 13. juni 2010 #23 Skrevet 13. juni 2010 Hatt lite symptomer de 2 siste dagene, tok den siste strimmelen jeg har i huset i dag og den viste mer positivt i dag enn tidligere dager. Prøvde også å ta el test i går, bare for å se, og den ble knallpositiv Liker ikke at symptomene er borte.. men har bestilt cb tester som kanskje kommer i morgen. Blir spennende dette her!!
BettyBoob Skrevet 13. juni 2010 #24 Skrevet 13. juni 2010 du berta Håp2011 : DU ER GRAVID!!!! ikke bruk penger på mer testing nå, ta heller en tur til legen og evt få det bekreftet for 5. eller 6 gang
Kanskje snart <3 86 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #25 Skrevet 14. juni 2010 Visker et lite gratulerer til deg Håp 2010 Hvis jeg var deg ville jeg tatt en digital graviditetstest eller tatt en tur til legen, så slipper du å tvile I dag er jeg 10 DPO, men ser ut til at TR kommer denne pp også Tok en ny billigtest i dag tidlig. Og da kom det bare en sånn dum skyggestrek!! Skjønner ikke hvorfor jeg stort sett alltid får disse spøkelsesstrekene på flere ulike testtyper som er vanskelig å tyde farge på. Jaja, jeg har ihvertfall lært å ikke juble før jeg ser tydelig farge på strekene Hvordan går det med dere andre? Noen som har testet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå