Ugl@ Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 ...min tidligere temmerlig prippne mamma har i dag tattovert en stor orkidè på overarm/skulder!! Dette er dama som tidligere fnøys og syntes lite om den slags kroppskunst. Videre syntes hun heller ikke om korte skjørt og kjoler...men nå er dame rasende flott i høye støveletter og korte skjørt. 50åring som holder seg utrolig godt. Fortsatt gift med pappa, så det er ikke en ny mann som har forandra dama, men heller det at vi barna er voksne og hun har innsett at man lever kun en gang og at det er lov å slå ut håret litt...hehe Så nå gleder jeg meg til å ta en tur for å se på kunstverket når barna har lagt seg. Må si jeg er stolt over den tøffe og nydelige mamman min nå ja....
Gjest Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det er bedre å være en eldre manns dronning enn en ung manns slave
Hikken Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Kult!! Mammaen min mener jeg er et kjøtthue som har tatovering så det får hun nok aldri, men merker at stilen hennes har endret seg de siste årene ja. Plutselig er det fargerike tunikaer og kule sko over alt )
Ugl@ Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 Hehe, kan hende din forandrer mening, for min mamma hylte og kjefta da jeg kom hjem med min tattovering som 21åring..hehehehe Men det er akkurat det som er festelig, og best av alt så husker mamma dette godt selv og ler selv godt av hvordan hun var tidligere. Mamma og jeg var ikke akkurat verdens beste venner før, mye krangel og uenighet, men nå er vi kjempe gode venninner og kan t.o.m ta oss en fest i lag.
Hikken Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Så bra! Er så deilig å ha det sånn! ) Mamma og jeg hadde et fryktelig turbulent forhold gjennom tenårene mine, stort sett fordi jeg hadde adhd (udiagnostisert, så jeg var bare et jævla mareritt), men etter at jeg flyttet ut ble alt så meget bedre ) Nå finnes det ikke bedre enn å ta et glass vin med mammaen min )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå