Gå til innhold

Dere som har hatt tegningsblødning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før fødselen startet? Hadde litt blødning i går, men ingen tegn til fødsel ennå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og er det farlig å ha sex etter en slik blødning? For å få fortgang i ting ;)

Skrevet

Tja, jeg fikk det den 31. april ca kl 19.... og fødselen var igang den 1.mai kl 02.30..... sånn ca 7,5 time =))

Skrevet

Hm, heldige du :)

Tenkte å gå en rask tur for å se om det hjalp, men siden 6-åringen ville bli med, ble det mer 1 meter - opp i et tre, 2 meter - mamma, hva slags bille er det?, 1 meter til - se på den fine blomsten! Hva heter den? Endte opp med å plukke blomster til pressing og lete gjennom håndbok om insekter for å finne ut hva den fine billen med de røde vingene heter :) Får "løpe" en tur etter legging!

Skrevet

Fikk lørdag morgen ca kl 07, baby kom natt til søndag kl 01.08;)

Skrevet

Tegningsblødningen kom etter 18 timer med begynnende rier. Ungen kom 12 timer etter det igjen.

Skrevet

Takk for svar!

Har hatt sterke kynnere (vonde) i perioder de siste døgnene, men det har liksom ikke blitt noe av det. Får bare løpe i trapper, ha sex og vente og se om det skjer noe :)

Skrevet

Søndag ved 14 tiden tror jeg, baby født kl 21 mandag !

Skrevet

Ca klokka to om natta, ungen var ute kvart over åtte samme morgen;)

Skrevet

Jeg hadde hatt ganske sterke kynnere i 2 uker før det stoppet opp litt den dagen jeg fikk tegningsblødning.... =)) Lykke til med det forestående =))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...