Gå til innhold

betaling for spåtjenester,

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er ikke for å rakke ned på noen i det hele tatt..., personlig så har jeg betalt myyye tidliere på slike tjenester, via tlf, for ikke mange minuttene, og jeg fikk mye igjen for det.. siste gangen jeg gjorde det var via nett, og fikk et drøss!!!! av papirer, en hel bok omtrent av info, for bare 150 kr:-) var egentli litt dyrere men jeg fikk det billigere... (skulle ønske jeg huska hvem det var, for mye stemte ja!)

nå idag vil jeg ikke betale for slike tjenester, da vil jeg i det minste ha en go del info tilbake fremfor svar på noen få spørsmål...

det er tross alt mye som kan stemme, men det er ikke noe fasitsvar heller... spiller det egentlig noen rolle om vi må vente å skje hva som skjer i livene våres ? hehe, noen ganger er vi utålmodige je, meg selv inkludert!

ville bare lufte tankene mine om det her, ser at det går litt reklame her, synes egentlig ikke bim er til den slags bruk, men helt i orden , ingen er like :-) og regner med at de som betaler og bruker er kjempefornøyd! :-)

det var dagens meningsløse hi hi, rart humør på meg idag, ... ha en flotte dag folkens!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...