Juli.mamma til 4. Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er flergangsfødende. 34+3 idag. Min bebigutt ligger i sete men har enda 2-3 uker på seg til å snu seg sier legen. Er litt bekymret bare.. Tenk om han ikke snur seg. Når tid lå deres bebier riktig vei?
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Min første gutt lå i seteleie hele svangerskapet, og det ble avtalt ks til termin... Men han snudde seg i uke 38, så det kunne jeg bare glemme
Mamma til to guttegull Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Hvis baby'n din ikke har snudd seg til uke 37, så kontakt en akupunktør. De kan hjelpe til med å snu fosteret, ved hjelp av nåler og noe som heter moxa (kinesisk burot). Lykke til!
T#3 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 lillegutt i magen snudde seg i uke 37. Ikke fortvil, det er fortsatt tid!
Siamese Hellhound Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Min er også i seteleie, og jeg er i uke 37. Godt å høre at han fortsatt kan finne på å snu seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå