Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Var inne og hentet ungen i vuggen, og ser at han har fått et stort rødt merke på den ene armen. Skjønte ikke helt hva det kunne være, så jeg ble litt forvirret. Har myggnetting foran vinduet, så vet at det ikke er veps elle rmygg..Så, tror dere jammen meg ikke jeg ser en sånn en stor lysegrønn edderkopp i vuggen til junior! iiik! Er en time siden nå, og det er like rødt, men virker ikke som han er noe plaget...Kan det være farlig for så små barn?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Mange fiffige dyrehistorier her i dag, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Hihi, ja jeg har sett det,men dette er faktisk ikke tull. Lurte bare på om det kan være giftig for så små barn? Vet jo at det ikke er det for voksne, og har ikke lyst å ringe legevakten for ingenting.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Ikke giftig. Vondt, rødt og hovent, men ikke farlig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Alstå... Edderkopper i Norge har gift, men ikke nok gift til å skade...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Dessuten, om det er første gang han blir bitt, så vil han nok ikke reagere. Samme gjelder mygg og knort også.. Barna reagerer ikke første gangen. PGA kroppen ikke vet hvordan han skal motta dette stoffet. Så ikke noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå