Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Litt rart at han har fått så vanvittig mange stemmer på så kort tid.. Lukter juks, spør du meg.. Tror også Elina jukser.. Ikke noe spesielt med henne..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Hvordan mener du de jukser da? Søsteren min er med i et nettverk for forfatterspirer, de legger ut tekstene sine, kommenterer hverandres, chatter osv. I fjor la hun ut link til sitt bilde i Lano-konkurransen til "vennene" sine her og vips sanket hun 1100 stemmer! Er det juks mener du? Noen har større nettverk enn andre...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jukser vel slik som Kian og Hågan regner jeg med..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Det blir jo fanget opp og stemmene fjernet, Hågan har ikke mange stemmene han nå... Så de har ikke funnet riktig måte å jukse på ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Hvilken Kian mener du har jukset? Kian fra Finnmark har da logget stabilt på topp lista siden start. Men eelis+Kian sin Kian,Troms de jukset og falt ned fordi det ble oppdaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå