Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 synes det høres ut som noen som ønsket seg jente og derfor har valgt et sukkersøtt navn til gutten. Kan fungere på søte smårollinger, men hva når de blir store? En muskuløs Leander i stemmeskiftet? En voksen Leander med skjegg? Neei...
prebs Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Ikke så veldig fint, nei. Men jeg har hørt verre navn.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Får assosiasjoner til lemonade/gul, søt saft! Ikke et fint navn.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 MANGE som heter det for tiden. In er det i allefall. Men ikke noe for meg. Babyen min skal ha et staut navn.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Oldefaren min et Leander og han var en staut en kar:-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Litt for pusete til å være guttenavn synes jeg.. Passer liksom ikke å skrike HEY, HITOVER MED BALLEN LEANDER! over fotballbanen. Ser heller for meg en litt femi gutt som danser ballett og er opptatt av mote. En med flere venninner en kamerater, som gir venninnene sine kles og sminketips og skal utdanne seg i samme retning som Jan Thomas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå