Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg har søkt om å få fastsatt barnebidrag via nav. Fikk brev fra nav i dag om at de hadde mottat søknaden, og at kravet var sendt til den bidragspliktige. Betyr det at barnefaren har mottat hele min utfylte søknad?!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 ikke selve søknaden. men han kommer til å få vite det du har skrevet der. hva er problemet?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg fikk kopi av skjemaene han hadde fylt ut da faren til barnet mitt søkte om endring.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 HI her. Er ikke noe problem med det, jeg bare lurte... Synes bare det er dumt at det ikke blir opplyst av NAV på forhånd.. Kommer jeg også til å motta papirene han sender inn?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 De gangene jeg har søkt selv, har jeg ikke opplevd å få kopi av bf sitt tilsvar på min søknad.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2010 #6 Skrevet 12. juni 2010 Jeg fikk også brev fra nav om at BF hadde mottatt kopi av min søknad. Jeg fikk aldri kopi av hans. Og bidraget er fastsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå