Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Hva gjør de i løpet av dagen? Hvordan sørge for at de ikke havner laaangt etter, men holder seg på et ok nivå? Finnes det noen plass med oppgaver som passer til årstrinn f.eks?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det tenker jeg ikke så mye på. Alle i klassen stller på en måte likt nå som det er streik og desutten er det snart sommerferie. Datteren min er på sfo på dagen. De er foreløpig ikke i streik.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Ehm, hm? Mener du at du tror barna plutselig glemmer alt de har lært og havner laaaangt etter om de har fri i en uke? Hva skjer etter sommerferien da? Er de tilbake i krypestadiet?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Godt mulig om man har særdeles dumme barn med dårlig kortidsminne. Alle normale barn vil klare seg fint uten skole noen dager og uker
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 hehe, har ikke serdeles dumme barn, heller en veldig skole flink 1.klassing... tenkte litt sånn at vi vet jo ikke hvor lenge streiken varer, og det skader heller ikke om han lærer at mann godt kan gjøre noe fornuftig selvom det er streik. Han er hjemme med meg og minstejenta han da, så tenkte kanskje det var greit om han gjorde noe annet enn lek iløpet av dagen Beklager om det var veldig dumt :/
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Om han kjeder seg så kan han sikkert kurse deg i rettskriving
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 ahaaaaa! Da blir dagene bedre for han?? skjønner, skal prøve det HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Selv om dette sikkert var et ironisk svar, burde du holdt tilbake denne kommentaren. Det blir bare for dumt:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #9 Skrevet 8. juni 2010 Kan du ikke bare bruke skolebøkene hans/hennes da?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Du kan jo kjøpe et oppgavehefte i bokhandelen? Både 6 og 9 åringen min liker å sitte med sånne bøker, alt fra bildekryssord til ABC (riktig nivå), matte, prikk-til-prikk, finn 5 feil til malebøker er gøy. Ellers kan du jo aktivisere med heimkunnskap, det har vi gjort i dag. Guttene har laget salat med ost og skinke til middag Enig i at det er greit å aktivisere dem litt, klart de skal få leke å kose seg, men de kan godt gjøre noe fornuftig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå