Gå til innhold

Avvennings bleier? Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i det nyeste Mamma om en bhg som brukte avvenningsbleier på ungene, der de kjenner at de blir våte når de tisser.

Lurte på å prøve det på 2-åringen nemlig...kanskje det hjelper på hans motivasjon til å bruke potte/gå på do...

Men hvor får man tak i det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte avveningstruser her. De er litt tykkere enn vanlige truser og kan kjøpes fra bleieboden. no.

Min erfaring er egentlig at hun bare ikke sa ifra at hun tisset på seg frodi det ikke var ubehagelig nok. Hun gikk rundt våt. Med vanlige truser gikk det mye raskere før hun begynte å si ifra.

Nå derimot, er jeg lad for å ha disse avveningstrusene. hvis vu er steder hvor hun mest sannsynlig ikke ar tid til å si ifra tar jeg på en slik truse og det minimerer sølet skikkelig om hun har uhell. Da slipper man en stor dam på gulvet.

Så ja, jeg anbefaler de, men de hadde ikke den effekten jeg trodde:)

Skrevet

Ok, takk for svar =)

Vi har såvidt begynt litt med truse på han, men han sier bestandig i fra etter han har tisset.. Og vil da ha på seg bleie når vi går for å skifte.

Syns det er litt vanskelig å vite akkurat hvordan man best skal gå frem med han, men det går seg vel til =)

Får kanskje kjøpe noen sånne truser og se om det hjelper noe =)

Skrevet

Vi kjøpte på flinkmamma.no (eller var det com)

De er supre ! Har også noen fra bleieboden, men de synes jeg er stive og ekle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...