Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager så mye, må bare få det ut!

Snakket med mannen min i sted og han har bestemt seg for å jobbe overtid i kveld, jeg vet vi trenger pengene og alt det der, men synes ikke det var noe koselig. Han har jobbet mye overtid i det siste. Det betyr i tillegg at jeg må dra alene på generalforsamlingen i borettslaget, noe jeg IKKE har lyst til, og spørre om masse ting som han lurer på.

Jeg har skikkelig vondt i ryggen i dag, og har masse halsbrann for tiden. Vi har fremdeles ikke fått solgt den gamle leiligheten og av en eller annen grunn så hadde ikke mannen min ringt megleren i dag, selv om han sa han skulle gjøre det. Så da måtte jeg gjøre det også.

Uff dette er bare tåpelig syt, men jeg er skikkelig sur og lei meg akkurat nå. Synes ingenting går som det skal for tiden, og føler meg skikkelig alene. Vi har fremdeles ikke bestemt oss for navn på poden, og jeg prøver å få mannen min til å ta del i valget. Sender han navn som jeg synes er fine og spør hva han synes, men han bare sier "åh det er så vanskelig..."

Nei, nå skal jeg gå og spise love hearts. Beklager sytinga, men det var litt godt å få det ut. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syt i vei du, du har lov til det i denne hormonelle tiden;)

Her har du noen som forstår deg iallefall, mennene har jo ikke peiling..

Har selv en mann som jobber borte og er hjemme knapt annenhver helg, og da sitter jeg her imens høygravid, men 2 egne barn på 5 og 7 og hans 3 ungdomsgutter....vært sur og irritert mang en gang men vi får bare holde ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...